poniedziałek, 15 lutego 2016

"All the single ladies" (and boys)

 
Wszystkim
niezależnym, samodzielnym, samowystarczalnym singlom wszystkiego najlepszego w dniu ich święta.
 
 
Mam tylko wielką nadzieję że udało mi się puścić dzisiaj do Was oczko i fotka nasuwa Wam na myśl tylko jedno skojarzenie      :)
 
Jeśli jednak macie z tym problem jako podpowiedź sugeruję przesłuchanie i obejrzenie sobie hymnu singielek  :)
 
"...
Cause if you like it
Then you should’ve put a ring on it
If you like it
Then you should’ve put a ring on it
Don't be mad once you see that he want it
‘Cause if you like it
Then you should’ve put a ring on it
..."
 
P.S. Single lady (put a ring on it) - Beyonce
 
Przy okazji chciałam powiedzieć, że tak na prawdę po raz pierwszy właśnie dzisiaj doceniłam siłę i wagę hurtowej produkcji :).

2 komentarze:

  1. O nie internet pożarł mój komentarz sprzed kilku dni :(
    a napisałam, że od razu skojarzyłam zdjęcie z teledyskiem Beyonce :)!!!!
    Świetne :D ! ag

    OdpowiedzUsuń