środa, 30 grudnia 2015

Szczęśliwego

Moi drodzy,
Ten rok był niesamowity dla tego bloga. Sporo udanych sesji,  kilka niezapomnianych kreacji (w końcu był to rok pod patronatem Kopciuszka,  nie mogło być inaczej), rozpoczęcie Kącika Pszczółki M. ponad 2.500 wyświetleń w tym roku, nowi obserwatorzy nie tylko z Polski (i to beż żadnej reklamy,  bez pozostawianych linków na innych blogach).
W zasadzie powinnam sobie życzyć przyszłego roku choć w połowie tak aktywnego i tak rozwojowego, ale zdaję sobie sprawę, że nawet połowy tegorocznego sukcesu trudno będzie powtórzyć.
Dlatego życzę sobie aby w nowym roku my B fashion przynosił mi równie wiele satysfakcji i radości co w roku obecnym (bez względu na ilość odsłon), aby dla wszystkich obserwatorów stał się magiczną czasoprzestrzenią, w której na chwilę zapomina się o codzienności, kłopotach i smutkach dnia codziennego.
 
Szczęśliwego Nowego roku pełnego fantastycznej zabawy !!!!!
A happy New Year full of fun !!!!!
Frohes neues Jahr und viel Spaß im neuen Jahr !!!!!
 
Oczywiście zgodnie z tradycją (tak, tak, można już tak powiedzieć) mam dla Was noworoczną mini sesję. Nieco niecodzienną (to już niekoniecznie tradycja) bo tak jak dwa lata temu Panny wystąpiły w kreacjach jednorazówkach stworzonych z resztek materiałów i tasiemek, tak w tym roku jednorazówki powstały z papieru i taśmy klejącej.
Ale dość gadania zapraszam do oglądania :).
(niestety jeszcze bez mojej Bożonarodzeniowej niespodzianki ponieważ w dniu przygotowania sesji coprawda była już w moim domu, ale jeszcze zakryta szczelnie warstwami papieru ozdobnego. 
 
Kolekcja: Happy New Year 2015
Modelki: Ania, Anja, Beti, Daria, Diana, Summer
 





 
 

6 komentarzy:

  1. Jestem pod dużym wrażeniem, takiej sesji się nie spodziewałam. Zdumiewający pomysł i fantastyczne wykonanie:) DG

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też!! Swego czasu oglądałam tą sesję z Mają na kolonach, Maja zawsze chętnie ogląda Twoje sesje i obie byłyśmy pod wrażeniem nie tylko pomysłu ale i wykonania. Naszą faworytka jest Summer, bo my jesteśmy takie typowo księżniczkowe dziewczyny ;))ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem niewiele trzeba, żeby stworzyć całą kolekcje :)
      A ja stawiam na Dianę lub Beti
      P.S. Czy Maja starała się stworzyć swoja własną kreację bazując na tym pomyśle?

      Usuń
  3. Nie zauważyłam póki co żeby sama starała się jakieś ubranka robić chyba to jeszcze za wcześnie, póki co jej wielka pasją jest rysowanie (księżniczek):)ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to projekt nadruku papierowej tkaniny na lalkowe suknie ;)

    OdpowiedzUsuń