piątek, 25 grudnia 2015

Aaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!

Uwierzycie że odwiedził mnie w tym roku prawdziwy Gwiazdor, a raczej Gwiazdorki !!!!!!!!
Mam prezent przed oczami a ciągle trudno mi w to uwierzyć  !!!!!!



No nie chce to do mnie dojść !!!!!!
Barbie Style !!!!

Moje pierwsze rzęsy!!!!!
Pierwszy ciemny blond!!!!!
Najlepszy zestawik ubrań!!!!!
 - zarąbiste buciorki
 - cudna kurtka
 - no i te spodnie bojówki.
Bardzo długo zatrzymywałam się przy sklepowych półkach z tymi lalkami i to była moja faworytka !!!!!!

Kurczę, czuje się jak mała dziewczynka !!!!!!
Aż m się ręce trzęsą !!!!!!

Ponieważ jest już bardzo późno nie mogę Gwiazdoreczkom podziękować osobiście, ale w najbliższym czasie na pewno to zrobię !!!!

Zrobiłyście mi nie tylko wielką niespodziankę , ale też cudny prezent i wiadro radości.
Nigdy przez myśl mi nie przeszło że mogłabym dostać lalkę w prezencie.





I jeszcze na dodatek ma chyba inny kształt twarzy !!!!!.

4 komentarze:

  1. dawanie prezentów jest super, bo nic nie jest w stanie zastąpić radości obdarowywanego:), aż gęba mi się śmieje jak to czytam :)DG


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak mi się śmieje kiedy ją dotykam :) :) :)
      I ciągle nie wierzę.

      Usuń
  2. No mi też !!! A bałam się że się domyślałaś może :) i powiem Ci, że to ja się trochę upierałam przy tej właśnie, jakoś mnie kupiła tymi ciuchami - chociaż starałam się podejść profesjonalnie i zwracać uwagę raczej na rysy twarzy i na to, że stawiasz na różnorodność w urodzie i w ogóle - ale te bojówki i kurtka i włosy mi się podobały i z tego co oceniłyśmy miała najładniejsze rysy twarzy i w końcu i tak musiałyśmy się zdecydować na jedną (wiesz nie mogłyśmy stać przy tym regale wiecznie, każda z inna lalką w ręku i się naradzać, chociaż to straszna frajda była :)Cudnie że Ci się podoba!!!! ag
    Anno, a co powiesz na Gwiezdne Wojny, bo ja obejrzałam najnowszą odsłonę w kinach i wpadłam po uszy i teraz mam taka fazę, że oglądam poprzednie filmy i jeśli widziałaś to może blogniesz o tym :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się tak bardzo że:
      1. trudno to opisać
      2. jeszcze trudniej powstrzymywać się (ze względu na gości) przed dziewiczą sesją.
      Lala rzeczywiście, tak jak lubię najbardziej,jest zupełnie inna od pozostałych zaczynając od makijażu, przez długość i kolor włosów na rzęsach kończąc. Dodatkowo, czego nigdy przez ubrania nie widać, ma ruchomy korpus pod piersiami :)
      Ubranka (a z nimi możliwe że wykrój obłędnych kurtek w przyszłości i fantastycznie dopasowanych spodni) i buty są już wisienką na torcie, ukoronowaniem tej królewskiej niespodzianki :)
      A gwiezdnych nie obejrzałam i nie wiem czy kiedykolwiek obejrzę

      Usuń