środa, 23 grudnia 2015

Świąteczna kartka

COprawda wigilia jutro, ale kto w taki dzień miałby czas na przeglądanie blogów. Dlatego życzenia składam już dzisiaj. 

Światowymi mistrzyniami rodzinnych kartek Bożonardzeniowych są, a przynajmniej były, oczywiście Kardashian'ki.
Pewnie to tylko kwestia czasu jak nasze rodzime Grycanki zaczną  zarzucać internet swoimi świątecznymi kartkami, Oliver (Pusty) Janiak dla osiągnięcia idealnego wigilijnego obrazka do swojej niepełnej płciowo rodziny specjalnie dorzucił żeńską koleżankę swoich synków w reklamie Apart.
Ale ja mam cichą nadzieję, że czytelniczki bloga pamiętają kto tak naprawdę przeniósł tą modę na nasz lokalny grunt :) :P ;D

I w zasadzie pozostało mi Wam tylko życzyć:

radosnych, wesołych, świątecznych Świąt Bożego Narodzenia pełnych fajnych kolęd, pastorałek, brokatu, bombek i prezentów pod choinką.

Oczywiście do moich życzeń dołączają się wszystkie moje dziewczyny zwarte, zrobione i gotowe do zasiadania przy świątecznym stole. 

 
A ponieważ na tego bloga coraz częściej zaglądają goście spoza Polski:
 
We wish You a very Merry Christmas, a lot of joy, happiness, and many more gifts under the Christmas tree
 
Zu Weihnachten wünschen wir  Euch viel Spaß, viel Glück und noch mehr Geschenke unter dem Weihnachtsbaum
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie za życzenia :) I za niesamowitą frajdę jaką sprawiasz nam tym blogiem! Anno Wesołych Świąt!!!
    Stroje zapowiadają się wspaniale... nie mogę się doczekać:) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to dopiero nie mogę się doczekać jutra :)
      I rzucam przy okazji takie pytanie w eter:
      czy czekanie do wigilii oznacza 24.12.2015 00:01 czy dopiero "po kolacji"?

      Usuń
    2. A szczegóły kolekcji już wkrótce :)

      Usuń
  2. Dopiero po kolacji:) ale Anno kto tam Cie sprawdzi :))))) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekałam do po kolacji, ale tylko dlatego że się nie wyrobiłam ze swoimi przygotowaniami i miałam pełne ręce roboty :) Aczkolwiek były pomysły żeby chociaż naderwać opakowanie :D.

      Usuń
  3. Czytanie bloga to ogromna frajda, odrywa mnie od codzienności, Wesołych /świąt i mam nadziej, że z prezentem trafiłyśmy przynajmniej w 8:) DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w skali od 1 do 5 "przynajmniej 8" jest bliskim strzałem ;*
      Choć skłaniałaby się bardziej w okolice 10 (ciągle w skali 1-5)

      Usuń