środa, 20 maja 2015

Ale niespodzianka !!!!!

Wygrałam nagrodę w filmweb'ie !!!!!!!!
Pierwsza rzecz jaką udało mi siew życiu wygrać, oczywiście poza skreśleniem "trójki" w totka.
Ależ się ucieszyłam !
Wcześniej, razem z Anią  doszłyśmy do wniosku, że szanse na nagrodę są marne, bo tak jak w przypadku Kopciuszka z Grą o tron będzie równie trudno z powodu ogromnej konkurencji.
Kopciuszka przegrałyśmy obydwie, ja nawet dwukrotnie, założyłam że ten sam los spotka mnie w sprawie Gry... I tak jak z Kopciuszkiem codziennie zaglądałam na stronę sprawdzać czy konkurs rozstrzygnięty i czy jest informacja o wygranej na skrzynce mailowej, tak tutaj zupełnie sobie to odpuściłam.
Dziś zaglądam, po chyba dwutygodniowej przerwie, lista konkursów nierozstrzygniętych malusieńka, Gry o tron w nich brak, myślę że zajrzę na skrzynkę, tak na wszelki wypadek, przynajmniej powyrzucam ten spam, co mi tam zawsze z Onetu przysyłają.
Wchodzę, patrzę, no oczom nie wierzę !!!

Witaj,

miło nam poinformować, że wygrałeś/aś nagrodę w konkursie "Gra o tron - sezon 4".

Wybrali moją historię !!!!!
Nawet zapomniałam co dostanę w nagrodę, czy książkę czy film.
Zresztą nieważne, wygrałam !!!!!!
Moje dalsze losy bohaterów krwawej i bezlitosnej powieści spodobały się komisji konkursowej.

Szkoda tylko że nie docenili moich Kopciuszkowych wypocin.
Chyba wolałabym zostać doceniona w tamtym konkursie :( 

No trudno, widocznie jestem lepszą scenarzystką niż recenzentko-adwokatką ;)

AKTUALIZACJA:
Do wygrania były dwa egzemplarze czwartego sezonu gry o tron na DVD  :)
Jestem wśród dwóch zwycięzców !!!!!!!!!!!

4 komentarze:

  1. wspaniała wiadomość, ależ się cieszę:) aż mi się serce raduje PS. Naprawdę dobrze piszesz i w końcu docenili Cię inni (poza nami) DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D :D
      Dzięki !!!!! Sama do teraz mam radochę !!! Nawet jestem z siebie odrobinę dumna :) Ale najbardziej to zaskoczona :)
      Napisane to super nie musiało być, bo robiłam to dosłownie na ostatnią chwilę - arkusz wysłałam minutki przed 23:00, ale to nie nieistotne. Pomysł się spodobał !!!
      Kupili moje dalsze losy choć AG potwierdziła że nic się z tego nie sprawdzi :) :).
      Taki mój mały wielki sukces :)

      Usuń
  2. Potwierdzam to co już mówiłam przez telefon :)) Czytałam co wysłałaś i to wszystko wyjaśnia - musiałaś wygrać )) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ale wiesz ze ja miałam dużo łatwiej, bo nie czytałam książek więc żadne spamy nie chodziły mi niepotrzebnie po głowie.
      Ale tak czy siak. Miło coś wygrać za własne zasługi :)

      Usuń