poniedziałek, 1 marca 2021

Powtórka prawie udanego fotela

Nieczęsto udaje mi się zrobić fajny fotel.
A pisząc to i tak jestem dla siebie łaskawa.

Raz prawie udało mi się zrobić fajne fotele w ilości sztuk 2.
Pamiętacie?

I don't often make a nice armchair.
And writing this, I am kind to myself.

Once, I almost managed to make cool armchairs in the quantity of 2 pieces.
Do you remember?


Gdyby tylko siedzenie było bardzie puszyste......

If only the seat was more fluffy ......

No właśnie, a dlaczego nie mogłabym zrobić foteli raz jeszcze tylko tym razem dodać objętości.  Szkielet był gotowy, wystarczyło go tylko skopiować.
Skopiowałam.

Well, why  I shouldn't  make the armchairs one more time, only this time  add more volume. The skeleton was ready, it was enough to copy it.
I've copied. 



Mądrzejsza o doświadczenie, wzmocniłam część materiałową o drewniane elementy. Uważam, że przy moim uważnym użytkowaniu wystarczyłyby 3 warstwy tektury, i mebelki i tak byłyby wystarczająco mocne, ale drewno to drewno :)

Smarter with experience, I strengthened the fabric part with wooden elements. I believe that with my careful use, 3 layers of cardboard would be enough, and the furniture would be strong enough, but wood is wood :) 









To jeszcze skleić wszystko w jeden kawałek i voila !!!!
Nie są idealne, ale o krok lepsze od oryginału :)
 
Only glue it all in one piece and voila !!!!
They are not perfect, but one step better than the original :) 





6 komentarzy:

  1. Masz tyle zapału i pomysłów! Zazdroszczę! Fotele są piękne! Panny na pewno są wdzięczne za takie miękkie i wygodne mebelki do siedzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, rzeczywiście mebelki sprawiają mi wiele radości.

      Usuń
  2. Rewelacja, przenosisz nas w świat magii😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się, ale efekt jest niesamowity! Patrzę i mam w oczach serduszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jeszcze im trochę brakuje do perfekcji, ale ćwiczę, kombinuję, poprawiam i dążę do osiągania dobrej jakości.

      Usuń