środa, 31 marca 2021

Jeszcze nie to

Wzięłam byka za rogi. Choć byk jest pierwszej klasy.

Choć jesteśmy po zmianie (bardzo pozytywnej) czasu na letni, pracuję do późna i mimo najszczerszych chęci po powrocie do domu słońce praktycznie już zachodzi więc nie mam szans na słoneczne plenery. Naturalnie, zgodnie z prawem Murphy'ego, weekend był szary, smutny, wietrzny i przede wszystkim deszczowy, co również wykluczyło sesję na zewnątrz.

I took the bull by the horns. Although it's the rirst class bull.


Even though we are after the (very positive) change to summer time, I work late and despite the most sincere intentions, after returning home the sun is practically already setting so I have no chance for sunny landscapes. Naturally, according to Murphy's law, the weekend was gray, sad, windy and, above all, rainy, which also excluded the session outside.


Weekend nie ma warunków, w tygodniu nie ma możliwości, musiałam iść na kompromis sesji domowej, późną porą, ze zmęczeniem w tle, złym naświetleniem, i bez konkretnego pomysłu. Okoliczności kiepskie więc powinnam postawić na śliczniutką, fotogeniczną i sprawdzoną twarzyczkę.

There are no conditions for the weekend, there is no possibility during the week, I had to compromise and made home session late in the day, with tiredness in the background, bad lighting, and no specific idea. Bad circumstances, so I should at least choose cute, photogenic and tested positive face.

I oczywiście nie postawiłam. Bo skoro dom, bo skoro bez wiatru, bez walki z cieniem, za to z rekwizytem podtrzymującym czyli sesja ze względnym komfortem - zdecydowałam się na najgorszą/najtrudniejszą lalą.

Uczesałam, ubrałam, postawiłam koło jaj.....

And of course I didn't. Bacause a house, because no wind, no  fighting with shadow, and with supporting elements a session could be relative comfortable - and I have decided take the worst / most difficult doll.

I brushed her hair, dressed her, put her next to the eggs ..... 

Kolekcja / Collection: no name
Model: Reja













Sami oceńcie.

Choć miałam nadzieję na duże pozytywne rozczarowanie, to jeszcze nie jest to. Ciągle nie jestem zadowolona, ale już dużo mniej.

Judge for yourself.

I was hoping for a big positive disappointment, but it is not yet. I'm still not satisfied, but at least much less. 


 


2 komentarze:

  1. Ależ ładna barbie. Pieknie to wyszło 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam z nią taki problem bo nie umiem jej dobrze fotografować.

      Usuń