poniedziałek, 22 marca 2021

Nie lale w roli glównej

Dziś po raz kolejny konsekwencje mojego zaistnienia na instagramie.
Jak już wiecie, staram się tam  czasami brać udział w tematycznych zadaniach. Bardzo długo, ku mojemu zdziwieniu, wśród  zapasu blogowych zdjęć,  znajdowałam fotkę pasującą do wyzwania. Ale dobre czasy zakończyły się na temacie dolls play toys.

Today, once again, the consequences of being on Instagram.
As you already know, I sometimes try to take part in thematic activities there. For a very long time, even I'm still surprise, among the stock of blog photos, I was able to found a photo that matched the challenge. But the good times ended with topic: dolls play toys.

Co mogłam  wymyśleć na szybkiego?

What could I do, fast?

a) budowanie z klocków wycinanych z pianki. Byłoby kolorowo, ciekawie, w temacie, ale:

- klocki z pianek byłyby leciutkie więc niestabilne
-pewnie wycinałabym je krzywo, wiec klocki byłyby niechlujne
- projekt ewidentnie jednorazowy

a) building with blocks cut from foam. It would be colorful, interesting, but:
- foam blocks would be very light and therefore unstable
-I would probably cut them crookedly so the bricks would be messy
- an evidently one-time project

b) mam mini samochodzik z jaja niespodzianki. Wystarczyło dorobić dywanik z rzutem dróg, ale:
- kiepsko u mnie z malowaniem
- malowanie wymagałoby jeszcze czasu na wyschnięcie farbek
- projekt ewidentnie jednorazowy
- i czy to zabawa dla dorosłych lal???

b) I have a mini car from a surprise egg. It was enough to add a rug with a road projection, but:
- I'm not good at painting
- painting would require more time for the paints to dry
- an evidently one-off project
- and is it for an adult doll ???

c) gry planszowe
- zabawa dla dorosłych, 
- projekt do wykorzystania w przyszłości
- udawane kartony z grami planszowym to też świetne gadżety na mebelkach.

c) board games
- fun for adults,
- design for future use
- pretend cartons with board games are also great gadgets on doll's furniture.

WOW
wystarczyło tylko skopiować kilka zdjęć kartonów w wersji mini, wydrukować, owinąć kawałek tektury i gry gotowe !
Do tego wydruk planszy do Scrabli plus literki z pianki, druga plansza do Monopoly i można działać.
Na fotki wybrałam scrable. Pasowały kolorem do fotela (którego prawie nie widać na zdjęciach).
Fotki powstały i mamy kolejną sesję inspirowaną właśnie instagramowymi zadaniami.

WOW
all I needed was copy a few pictures of cardboard boxes in mini, print them, wrap a piece of cardboard and the games are ready!
In addition, a printout of the Scrable board plus foam letters, a second Monopoly board and my dolls can play
I chose Scrable for the photos. Game match the armchair with colour, (which is hardly visible in the photos :)).
Photos were taken and we have another session inspired by instagram tasks. 

Kolekcja / Collection: no name
Model: Reja, Alex, Hope, Zara












 

5 komentarzy:

  1. Mówią, że ogranicza nas tylko wyobraźnia, ale to nie dotyczy Ciebie. Barwo dla Ciebie👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, chociaź to tylko bardzo prosta wersja mini istniejącej gry ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne! Ostatnio też mam fazę na produkcję gier planszowych, ale jakoś nie mogłam się zebrać do ich ofocenia. Twoja jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) Ja miałam wrócić do mini gier, ale jakoś tak nic nie może mnie do tego zaciągnąć :) - pewnie muszę poczekać na długie i ponure jesienne wieczory

      Usuń