piątek, 26 marca 2021

Underwear

Dziś będzie niestandardowo, czyli zaczynam od sesji

Today it will be non-standard, so I will start with a session

Kolekcja / Collection: no name
Model: Ela, Nely







I jakie odczucia?
Po raz pierwszy nie chciałam Wam sugerować całej historii około sesyjnej, zostawiłam wam carte blanche.
jaki był zamysł sesji? co chciałam Wam przekazać? Czym pochwalić?

Miał być sexy underwear. Ale nie czuję całego underwear. Nie umiem szyć seksownych majtek. Nie umiem w ogóle szyć majtek - moje  próby do tej pory można opisać tylko jednym słowem - galoty.

And what was your  feelings?
For the first time, I didn't want to suggest you the whole story about the session, I left you a carte blanche.
what was the idea of ​​the session? what did I want to tell you? 

It was supposed to be sexy underwear. But I can't sewn exy underwear. I can't sew sexy panties. I can't sew panties at all - my attempts so far can only be described in one word - pantaloons.

Zrezygnowałam  z tego na samym starcie. 
Jak mogłam z tego wybrnąć? Akurat t przyszło mi łatwo. Jaka kobieta jest dla mnie zawsze seksowna? w koszuli swojego partnera/partnerki. A męska koszula pozwoli mi ukryć brak majteczek.

I gave it up at the very start.
How could I get out of it? It was easy for me. When woman is always sexy to me? In the shirt of its partner. And men's shirt will help me hide the lack of panties.

A to że w mojej seksownej sesji są dwie dziewczyny..... cóż, facet w damskiej koszuli wygląda  słabo, a w swojej wygląda po prostu normalnie.

Moja sesja się nie udała. Może gdyby lalki pozowały na tle porannych promyków słońca, może gdyby miały jeszcze na nogach grube, mięciutkie skarpety, może .... są jeszcze inne powody.....Moja sesja to dwie lalki w pogniecionych, za dużych bluzkach. I to wszystko

And the fact that in my sexy session we have two girls ..... well, the guy in the women's shirt looks weak, and in his he looks just normal.

My session has failed. Maybe if the dolls would pose against the background of the morning sun rays, maybe if they would had thick, soft socks on their feet, maybe ... there are other reasons ..... My session shows two dolls in crumpled, oversized blouses. And that's all.

2 komentarze:

  1. Góra jest calkiem spoko, jak na pierwszy raz nie ma się czego przyczepić 😊

    OdpowiedzUsuń