czwartek, 4 marca 2021

Krata

To póki jeszcze mamy zimę za oknem podzielę się z Wami kraciastą sesją.

Because we still have winter outside, I will share with you the checkered   session.

Choć spodnie pojawiły się tutaj nie raz, to niespodzianka!!! kamizelka powstała pierwsza, a dzisiaj dopiero jest jej premiera. Dlaczego? Została zakwalifikowana przeze mnie jako wyrób nieudany. Czemu zmieniłam o niej zdanie? Nie zmieniłam ;) nadal uważam że mi nie wyszła, ale jakoś tak wyjątkowo można ją znieść w towarzystwie spodni z tego samego materiału. I nawet zabawnie wygląda ten zestaw.

Although pants have appeared here more than once, it is a surprise !!! the vest was made first, and today has its premiere. Why? I have classified it as a failer. Why did I change my mind about it? I haven't ;) I still think that it didn't work out, but somehow you can bear it so exceptionally in the company of pants made of the same material. And it even looks funny.

😊

Myślę że to jej pierwszy i ostatni występ. Niemniej jednak tu zawitała

A reszta to nic nowego.  

I think this is her first and last appearance. Nevertheless, she came here.

Kolekcja / Collection: no name
Model: Polly














8 komentarzy:

  1. Dlaczego piszesz, że kamizelka jest nieudana? Ja widzę piękny komplet w bajeczną kratkę na ślicznej, choć rzadko pokazywanej na blogach, mtm-ce! Bardzo podobają mi się też wnętrza, gdzie pozują Twoje dziewczyny, są takie dopracowane :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Dex :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Ollu to co piszesz jest bardzo miłe, ale to co widać to trochę taka.... magia aparatu :) Kamizelka jest zbyt zabudowana na górze, podszewka wystaje dołem. I tak naprawdę to jedyne spodnie z którymi tak współgra :)
      Lubię przeplatać sesje na zewnątrz z wewnętrznymi. Taka zdrowa odmiana.

      Usuń
  2. Cóż mogę rzec... ja tu przychodzę podziwiać meble, ale kratka z pewnością nie gryzie w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, mam plany na fotel, szezlong i stołki barowe. sofy też nie wykluczam i ruszam po przerwie do regałów :)

      Usuń
  3. Aniu jak zawsze jesteś dla siebie zbyt wymagająca i przeginasz. Nawet jeśli coś poszło nie tak to nie widać tego😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO za sukces weźmy to że błędy udało się ukryć :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ten zestaw był takim jednym wielkim przypadkiem, i ilekroć go otwieram, tak naprawdę już nie wiem co o nim sądzić. A że kratki to moja słabość, będą tu bywały w każdej formie i kolorach 😉

      Usuń