wtorek, 23 lutego 2021

Różowo z cekinami

Czy chwaliłam się już Wam że jestem dobra w szyciu spodni dresowych?
Zapewne tak , ale zrobię to raz jeszcze.
Tak, szycie spodni dla Barbie jest moją mocną stroną. 
Wiem również że męskie, choć teoretycznie niczym nie różnią się od damskich, nie wychodzą mi najlepiej. Czy jest to logiczne? Nie. Skąd ten problem z męską wersją? Nie wiem.
Ale jak rozwiążę tą zagadkę to na pewno się z Wami tym podzielę.
Na razie wróćmy do damskiej, udanej wersji :)

Have I  boasted to you that I am good at sewing sweatpants?
Probably yes, but I'll do it again.
Yes, sewing pants for Barbie is my strong point.
I also know that the male version, although theoretically the same as the female, don't look so good. Is it logical? No. Where is the problem with the male version? I do not know.
But when I solve this puzzle, I will definitely share it with you.
For now, let's go back to the successful female version :)

I dziś Barbiowo na 100 procent. Różowe dresowe spodnie, choć róż jest "brudny".
Góra jest zdecydowanie mało dresowa, ale w końcu to Barbie. Ona może uprawiać jogging nawet w futrze i szpilkach :)
Moja Barbie za to dziś uprawia sport w cekinach. I bardzo mi się to podoba :)
Sama nie miałabym nic przeciwko takiemu kompletowi.

And today we have 100 percent of Barbie. Pink sweatpants, though pink is "dirty".
The top is definitely not a sweatshirt, but it's Barbie after all. She can jogging even in fur and high heels :)
My Barbie, however, plays sports in sequins today. And I like it very much :)
I wouldn't mind to have similar set for myself.

Kolekcja / Collection: sport
Model: Rubie  












8 komentarzy:

  1. Śliczny strój! Bardzo pannie pasuje. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor tego dresu :))) Cekiny dodają elegancji sportowemu, bądź co bądź, ubranku. Dziewczyna zadowolona, to widać :)))
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mam słabość do wszystkiego co świeci :)
      Chciałam też żeby top mógłby być wykorzystywany w innych stylizacjach.

      Usuń
  3. Podziwiam szczerze, bo nie znoszę szyć spodni ani rajstop. Ogólnie strój jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstop jeszcze nie próbowałam, pomijając okres dzieciństwa :)
      ale dresy szyje się stosunkowo łatwo :)

      Usuń
  4. Rewelacja, nie powstydziłabym się go sama założyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tylko dopracować top i wtedy wszystko bedzie grało i buczało:)

      Usuń