czwartek, 4 lutego 2021

wiosno- wróć !!!!

Za oknem ciągle biało, na ulicach lód, a w internecie straszą że zima potrwa jeszcze trzy tygodnie.
Rozumiem że jest zaczarowanie, rozumiem że jest malowniczo, rozumiem ze jest bajkowo, a nawet magicznie, ale ja mam jej już dość.
Nie chcę uważać na lód pod nogami, nie chcę się denerwować lodem na drogach, nie chcę targać na sobie zimowych kurtek. I mam dosyć malowniczych lalkowych zdjęć ze śniegiem w tle.
Było fajnie, było  romantycznie, ale już dosyć. Jak się mówi w Polsce: co za dużo to nie zdrowo.

Wiec żeby pozostało zdrowo, zapominamy o tym co za oknem i cieszymy się odcieniami blue :)

Outside the window it's still white, there is ice on the streets, and the Internet is scaring us, that winter will last at least three weeks.
I understand that there is enchantment, I understand that it is picturesque, I understand that it is fairy-tale and even magical, but I have had enough of it.
I don't want to watch out for the ice under my feet, I don't want to be nervous about the ice on the roads, I don't want to wear winter jackets. And I'm fed up with picturesque doll's photos with snow in the background.
It was fun, it was romantic, but enough. As it is said in Poland: what is too much is not healthy.

So to stay healthy, we forget about what's outside and enjoy the shades of blue :) 

Kolekcja / Collection: no name
Model: Polly











6 komentarzy:

  1. Witaj Dex, trafiłam tu dopiero teraz i sama się dziwię, że tak późno! Przyczynił się do tego Twój komentarz na moim blogu...
    Jestem bardzo mile zaskoczona Twoim prowadzeniem bloga, Twoimi lalkami i - oczywiście - Twoim szyciem i dzierganiem dla lalek! Jesteś bardzo kreatywna, masz super pomysły i wielką cierpliwość, która tak jest potrzebna w tym hobby!
    Na pewno wrócę, aby poznać Twoją twórczość, ale już Ci muszę napisać, że ogromnie podobają mi się Twoje projekty i pozowanie modelek i modeli. Ustawianie do zdjęć (szczególnie w plenerze) jest bardzo trudne i wiem, ile się trzeba napracować, aby zdjęcie wyszło świetne. A Twoje są świetne! Brawo! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olla123, a ja podglądam Ciebie od jakiegoś czasu, ale do tej pory starałam się zachowywać tego bloga trochę w ukryciu. Zdarzają mi się i nieudane ubranka i nieudane sesje i nieudane meble - choć przyznaję ze sesje zdjęciowe mogą je czasem nawet ukryć :)
      Bardzo dziękuję za komplementy szczególnie te dotyczące pozowania, bo kto rozumie wyzwania lalkowej fotografii lepiej niż inny lalkowy fotograf :).
      Jeszcze sporo nauki przede mną - szczególne z facetami. To zupełnie nieznany mi jeszcze obszar.

      Usuń
    2. Droga Dex, niesłusznie ukrywałaś swojego bloga, bo masz fantastyczne pomysły i zmysł estetyczny, tak potrzebny w projektowaniu ubrań! Wychodź z cienia, nie bacząc na "nieudane" jak piszesz sesje. Odbieram je zupełnie inaczej i chętnie będę się inspirować Twoją lalkową twórczością.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Przepiękny strój. Zarówno niebieska marynarka (boski krój), jak też spodnie w kratkę (me gusta) no i ta bluzeczka pod spodem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam słabość do kratek :) Marynarka ma dobry krój? Ojej, nigdy tak na nią nie patrzyłam...

      Usuń
    2. Ma cudny krój! Jestem nią zachwycona!

      Usuń