niedziela, 10 stycznia 2021

Podwójny lifting

 Pamiętacie może pewną, nieco charakterystyczną  sukienkę?

Do you remember a certain, slightly characteristic dress?


Bardzo mi się podoba, ale  niestety, jako sukienkę trudno mi ją wykorzystywać w bieżących stylizacjach, nawet jako "coś" pod kurteczki czy marynarki przez jej dłuuuugie rękawy z mankietem.

Żeby się jednak nie marnowała, postanowiłam ją oddać w dużo młodsze rączki. Na tyle młodsze że w obawie o problemy z przepychaniem lalkowych rączek przez wąskie mankiety, rękawy postanowiłam nieco zmodyfikować...
Voila!

I like it a lot, but unfortunately, as a dress, it is difficult  to use it in current stylizations, even as "something" under jackets because of its looooong sleeves with cuffs.

However, in order not to waste it, I've decided to give it to much younger hands. Younger enough that, fear of problems with sticking doll hands through narrow cuffs, made me decide to modify the sleeves a bit ...
Voila!

Ach, i podcięłam Suri włosy :) moim zdaniem wygląda dużo, dużo lepiej.

Ah, and I cut Suri's hair :) I think it looks much, much better

Kolekcja / Collection: no name
Model: Suri












2 komentarze:

  1. Super pomysł z tymi rękawami. A fotel cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotel to prezent, a rękaw... coś innego i przynajmniej można włożyć rękę :)

    OdpowiedzUsuń