wtorek, 26 stycznia 2021

Na regale RTV

Niektórzy spotykają się na kawie, niektórzy spotykają się w kinie, inni spotykają się przypadkiem, są i tacy którzy spotykają się na całe życie,  a ja spotkałam się z Darią na  regale RTV :)
Niecodzienne to miejsce i niecodzienne spotkanie, ale za to w bardzo bardzo codziennym zestawie: swetrze i leginsach.

Some meet for coffee, some meet in the cinema, others meet by chance, there are also those who meet for whole life, and I met Daria on the TV rack :)
It is an unusual place and an unusual meeting, but in a very everyday set: a sweater and leggings
.

I tu znów niecodzienne są tu leginsy, niby nic, ale print ..... świetny. Szkoda tylko że to nie mnie udało się znaleźć taka świetną bawełnę z genialnym nadrukiem a jedynie dotarły do mnie resztki na jedne leginsy.

And here, leggings are unusual again, theoreticaly nothing but the print ..... great. It is a pity that I wasn't able to find such a great cotton with a brilliant print, and only got the leftovers for one leggings.

Jak tylko wydobrzeję, z tej radości spędzę ze 3 godziny w sklepie materiałowym, wydam tam kupę kasy, na właśnie świetną bawełnę w odjechany print, jak się uda futerko i dużżżżżo innego materiału który będzie leżał nieruszany przez następne 5 lat, a potem zamówię jedną śliczną brunetkę i jak mi odbije to jeszcze różowowłosą :)
A na razie stara sesja właśnie na szafce pod telewizor :)

P.S. Daria wygląda na niej ślicznie :)

As soon as I recover, from this joy, I will spend 3 hours in fabrics store, I will spend there a lot of money, will find just great cotton in a crazy print, fur and a lot of other materials, that will lie untouched for the next 5 years, and then I will order one beautiful brunette and maybe pinkheaded :)

But for now, we have old session made on the TV stand :)

P.S. Daria looks beautiful here :)

Kolekcja / Collection: no name

Model: Daria











4 komentarze:

  1. To chyba jedna z najładniejszych fashionistek, jakie wyszły w tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i to moja pierwsza ruchoma Barbie :) Mam do niej sentyment. Niestety to co na początku było jej wielkim atutem - niewiele Barbie patrzy lekko w bok - coraz bardziej zaczyna mi przeszkadzać na sesjach. Trudo mi się ją fotografuje, a i tak odnoszę wrażenie że pozy są takie same na każdej sesji

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak... i choć planujemy się rozstać - na razie oddała swoje ciałko innej głowie - przez jakiś jeszcze czas będzie się pojawiała na już zrobionych sesjach

      Usuń