poniedziałek, 18 stycznia 2021

Lekka odwilż

I niech mi ktoś powie, że czerwień nie pasuje do bieli.
I niech mi ktoś powie, że czerwień nie jest stworzona dla Barbie.

Will somebody tell me, red doesn't go well with white?
Will somebody tell me red is not Barbie's colour.

Spodnie są trochę cienkie jak na zimowe warunki, ale na Boga, nie taki rzeczy kobiety  cierpią żeby ładnie wyglądać. Widziałam sesje w bikini na śniegu, więc pozowanie ubranym w spodnie to żadne poświęcenie.

Pants are a bit thin for winter conditions, but by God, that's not what women can't suffer to look nice. I've seen bikini sessions in the snow, so posing in pants isn't a sacrifice.

I ten fryz na Elvisa. Ile ja się męczyłam z tymi włosami..... przy każdej okazji pięły się w górę jak młody groszek.

And that Elvis hairdo. How much I struggled with this hair ..... it was rising up like young peas on every occasion.

Po tym nadmiarze śniegu, jakim raczyła nas tegoroczna zima, odrobina odwilży będzie małą odmianą.   

After this snow excess, a bit of the thaw will be a nice change.

Kolekcja / Collection: no name

Model: Diana














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz