piątek, 13 stycznia 2017

"Blue Swan" :P

Pamiętacie jeszcze sesję balerinki na tle połaci wrzosów?
Słodziutka, delikatnie różowa tiulowa spódniczka i moja najlepsza kurteczka.....

Do you still remember the ballerinas session  with heather?
Sweet, delicate pink tulle skirt and  my best jacket.....



To mam jeszcze balerinkę z niebieską tutu :)
Taka druga drobna sesja utrzymana dokładnie w tym samym klimacie.
Niestety sesja jest utrzymana również w tych samych godzinach więc wiec udało mi się nawet utrzymać marną jakość, ale na to nie znajdę rozwiązania do czasu kiedy zakupię wielką lampę która będzie takie sesje doświetlać - oświetlając pewnie przy okazji jeszcze pół osiedla.

Diana jest także ubrana na chłodniejsze chwile, choć nie tak bardzo chłodne jak to co mamy za oknem. Niestety im bardziej przyglądam się temu zestawowi tym bardziej mi się nie podoba.....
Nawet zaczęłam się zastanawiać czy w ogóle taką słabą i stylizacje i sesję zaprezentować, ale może to efekt ogarniającej mnie od jakiegoś czasu depresji....
Decyzje zostawiam w waszych rękach.

I still have Balerina with a blue tutu :)
This second session keeps exactly the same climate.
Unfortunately, the session is maintained also at the same time so therefore I was able to even keep the same poor quality. But I'll not find  a solution unless I purchase a large lamp that will brighten mu evening sessions - illuminating probably even half the estate.

Diana is also dressed for cooler days, but not so cold, what we have outside. Unfortunately, the more I look at this I set the more I do not like it .....
I even began to wonder whether such a weak and styling session schold be present, but it may  me  an effect of engulfing depression ....
I leave the decisions  in your hands.
.
Kolekcja: Balerina
Modelki: Diana










 
 






7 komentarzy:

  1. Czasem mam wrażenie ,że nie wierzysz sama w siebie. Kreacja jest super. Ja 99% znich z chęcią założyłabym na siebie gdybym miała taka figurę. Super kreacja DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że mogłoby być jeszcze fajniej gdyby góra byłą lepsza

      Usuń
  2. Aniu nie wiem co nie podoba się Tobie w tej stylizacji, bo dla mnie bardzo udana, podoba mi się i zestawienie ciuchów i kolorystyka. ten bezrękawnik sama zrobiłaś?? I super wyglądają tu te spodnie 3/4. Ja bym widziała też u Diany rękawiczki bez palcówki (takie mitenki?):) Nic tylko się owinąć jeszcze szalikiem i na spacer :D ag

    OdpowiedzUsuń
  3. :) bluzka jest za długa - czegoś tam za wiele i proporcja gdzieś uciekła.
    Bezrękawnik to moje osobiste prywatne, własnoręczne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra chcesz się pokłócić:)? Proszę bardzo: BLUZKA NIE JEST ZA DŁUGA! No i masz;) Kłócimy się:D ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak powiem (choć nie miałam tego mówić) że Diana wygląda tu jak wielki lizak z niespodzianą na chudych jak patyczek nogach :P

      Usuń
  5. Cyba jak już to tylko na żywo, bo na pewno nie na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń