niedziela, 3 listopada 2019

Nowy pomysł na łóżko :)

Ponieważ ostatnio w ogóle nie mam czasu / natchnienia / pomysłu na szycie przedstawiam Wam kolejny pomysł na mebelek.
Tak przewrotnie.

Because lately I have no time/ no inspiration / no idea for sewing I'll present you new idea for a piece of furniture.
Perversely.

Kolejna odsłona łóżka - teoretycznie to moje czwarte podejście - po nieudanym za wąskim i wysokim łóżku z pikowanym kremowym nagłówkiem, po cudnej  urody metalowym łożu - ogromnie pracochłonnym i czasochłonnym - który po jednej sesji i schowaniu w pudle z innymi mebelkami kompletnie się rozkleił.

Next bed edition - theoretically this is my fourth approach - after small fail with narrow and too high quilted creamy headboard bed, after a wonderful beauty metalisch bed - extremly time- and work-consuming - which after one session, packed to box was destroyed.



W kolejnym modelu postawiłam na solidne drewniane klocki.

Next was made from wooden blocks



Ale że zawsze chce się tego czego się nie ma dziś łóżko znów skomplikowane.
Sklejenie wszystkich elementów zajęło mi trzy pełne dni (z przerwami na wysychanie kleju w poszczególnych częściach.
Do dzisiejszego modelu potrzebowałam małych drewnianych mieszadeł do kawy i patyczków.

But I always want, what I don't have, so I started to make another complicated bed.
Gluing all elements took me three full days (with breaks foe the glue to dry in individual parts).
To make this bed a needed small wooden coffee stirrers and sticks.

Dużo czasu zajęło mi zaprojektowanie zagłówka. Zaczynając prace nie miałam żadnego konkretnego modelu do zminiaturyzowania, wiec musiałam trochę pokombinować.
Z drugiej strony to nic skomplikowanego. Po prostu sobie przekłądałam patyczki z miejsca na miejsce czekajac kiedy efekt mi się spodoba.

It took me sometime to design the headboard. Starting work I didn't have any specific modek to miniaturize, so I had to figure it out.
On the other hand it's not so complicated. I just moved sticks from place to place waiting for effect I will like.






Kiedy zagłówek został już "zaprojektowany" elementy zostały przyklejone do ramy (rama i tym razem powstała z drewnianych klocków).

When headboard was "designed" elements were glued to the frame (made from wooden bricks).







Jak widać na zdjęciach, mieszadła do kawy nie są idealnym surowcem. Nierówne, pozakrzywiane nie prezentowały się idealnie. I choć oryginalnie nie miałam pojęcia w jakim ostatecznie kolorze łóżko zostanie, niestety niedociągnięcia zmusiły mnie do pomalowania konstrukcji na czarno (farba akrylowa).

As you can see on the photos, coffee stirrers are not an ideal raw material. Uneven, curved don't look perfect. And although originally I had no idea what color my bed would have, I was  forced to paint the frame black (acrylic paint).





Wyszło bardzo dobrze. Pozostało tylko dokleić nogi i dokleić stelaż pod materac.

It look very well. All that 's left was to glue the legs and frame under the mattress.






I gotowe !!!!!!! wystarczy uszyć materac i być dumnym z dzieła :)

And ready !!!!!! Just make a mattress and that' s all :)

2 komentarze:

  1. Kiefy Ty na to wszystko wpadasz, jakby to powiedziala Maja jest epicko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) akurat to był długi weekend - ale z perspektywy czasu wiem że łóżek prawie wogóle nie wykorzystuję.

      Usuń