sobota, 9 listopada 2019

sweat pants -beggining

Ile razy obiecywałam sobie ze nie będę już robiła masowej produkcji?
Ze 150 razy, ale, jak się okazuje, i tak za mało :)
Bo, uprzejmie donoszę, po raz kolejny złamałam swoją obietnicę.
I to celowo.
Uparta bywam, jak wół, baran i koza razem wzięte.

How many time have I promised I will not make mass production anymore?
About 150 timesm but, as it turns, it's not enough :)
Because, one again I have broke my promise.
On purpose.
I'm stubborn like on ox, ram and a goat put together.

Naszła mnie cheć na spodnie dresowe.
Spodnie dresowe na fashion blogu??!!
Oj nie przesadzałabym z tym fashion. W zasadzie to chyba najwięcej tego "fashion" mam w tytule.
Jednak, na przekór tego, co właśnie napisałam, uważam że i dresowe portki mogą być super fashion.
Zamarzyłam sobie super exclusive spodnie do szpilek i lalkowej marynarki.

I have decided to make a sweatpants.
Sweatpants on the fashion blog?!!
Oooo, I would not  exaggerate with this fashion. In fact, the most "fashion" in this bloog is hidden in the title.
However, in spite og what I have just written, I think swaetpants can be super fashion.
An exclusive sweatpants with high heels and a doll jacket.

No niestety sprawa nie jest taka prosta, bo u mnie ani fajnych szpilek ani marynarki :(
Dlatego zdecydowałam o masowej produkcji :)
Jedne portki będą super exclusive i będą  czekały na  super marynarkę i szpileczki.
Kolejne będą miały długie nogawki.
Kolejne będą sportowe, a jeszcze jedne gładkie. I jeszcze dwie pary na zapas, kiedy przyjdzie na nie pomysł.

Well, unfortunately, it's not so simple, because I neither have a nice heels nor nice jacket :(
That's why I've decided to mass production :)
Some pants will be super exclusive and will be waiting for a super due jacket & high heels.
The next one will have long legs.
Another will be sporty, another without any decoration.
And two more pairs to new, future idea.

Dziś czysty sport w wersji blue :)

Today clear sport in blue version

Kolekcja / Collection: sweat pants
Modelka / Model: Lena













2 komentarze:

  1. Masz tak fajne te rzeczy, że sama chętnie chodziłabym w nich, ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dresy, póki co, mi wychodzą. Ciekawe dlaczego ;p

      Usuń