wtorek, 12 listopada 2019

BMR1959 na pastelowo ;P

Bardzo wielu Fanów lalkowego świata oszalało na punkcie nowych  limitowanych Barbie BMR 1959.
Po pierwsze:  kolekcjonerskie lalki na Made to Move ciałku
Po drugie: wśród nich AŻ dwóch facetów na artykułowanych ciałkach.
Po trzecie: kolekcja modna, odważna, świeża, kolorowa, nietuzinkowa
P.S. moim absolutnym faworytem jest zestaw na blondynce, ale made to move facet jest moim małym marzeniem...

Many doll's fan have gone crazy about the new imited Barbie BMR1959
First of all: Collectible dolls on made to move body
Second of all: among them TWO men on articulated bodies
Third of all: fashionable, bold, fresh, colorful and extraordinary collection.
P.S. my absolute favorite is set on blonde, but made to move guy is my little dream.....



żródło/source: barbie.mattel.com

Póki co żadnej z lal nie mam, ale za to zanim nawet świat je ujrzał, moje panny miały już swoje BMR1959 :O
Tak, tak, tak.

Często poluję na wielokolorowe włóczki. To bardzo dobra opcja kiedy robi się mini sweterki. Niby jeden motek, a czasami wygląda jak trzy różne. Ekonomicznie opłacalne rozwiązanie.

I don't have any of this dolls, but before the world saw tchem, my dolls were already having they own BMR1959 :O
Yes, yes, yes.

I often hunt for colorful yarn. This is a very good option when I'm making mini sweater.
One skeil of wool, but someteimes looks like threeindeendent. Economically solution.


Udało mi się kupić kiedyś taką wełnę. I jak widać na zdjęciu, moją pracę zaczęłam od opcji zielony-żółty-rózowy.
 I was able to buy such wool, once. And, as it is seen, I have started my work rom green-yellow-pink.




Wełna jest trochę gruba, może nawet trochę za gruba, ale za to tak niezwykle przyjemna że praa z nią była czystą fizyczna przyjemnoscią. Czy efekt końcowy był równie wielką przyjemnością? Nie wiem.
Wiem że gdyby nie moje limonkowe spodenki miałabym kłopot ze skompletowaniem zestawy (co nie jest pozytywne), ale...... skoro spodenki są udam że innego kłopotu nie widzę.

Wool is a bit thick, maybe too thick, but it's so unusually nice, that working with it was a pure phisical pleasure. Was "the end result" also a pure pleasure? I don't know.
But I know that if I wouldn't have my lime horts I would have trouble with completing the set (it's nit good)  but ..... since I have this shorts, I'll pretend I don't have any problem.

Modelka/ Model: Diana
Kolekcja / Collection: sweater














No dobra, może i moje porównanie jest sporo na wyrost - ale przynajmniej zestaw jest kolorowy :)

OK, maybe comparison was an overstatement - but at least set is colorful. 

2 komentarze:

  1. Trzeba przyznać że wygląda to super. Te 3-kolorowe wełny robią robote. Spokojnie mogłabyś to zestawic np ze spodniami w kolorze szarym, albo jakas ołówkowa spódnice. Mega fajnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzasz mnie, bo... nie mam żadnych szarych spodni.
      Obiecuję to naprawić i zaprezentować wynik

      Usuń