środa, 20 listopada 2019

Czas a stół

Czas na stół.
To bardzo duży projekt, ale za to prosty i szybki.

Time for table.
This is a very big project, but simple and fast.



Z kantówki powstała rama stołu. Ponieważ moje listewki są cieniutkie  i bardzo delikatne dlatego musiałam konstrukcje wzmocnić. Dlatego pomalowałam ją na czarno, a farba zamiast wodą została rozcieńczona klejem do drewna. Pomogło.

Form of  a table was made from square timber. Meause my slats are very delicate I had to strengthen the construction. Tht's why m frame is black, and insead if water paint was diluted with wood glue. It helped.


Blat powstał z kilku warstw tektury które skleiłam ze sobą. Bardzo długo nie umiałam się zdecydować jak ma wyglądać mój blat. Ma być biały? Drewniany? Może marmur? 
Trudna decyzja - bo przecież nie codziennie wymienia się stół :) 
Myślałam, myślałam aż wyciągnęłam z szuflady kawałka materiału do dequpage zakupionego w KIK jako ciekawostka.
Bardzo żałuję ze kupiłam tylko jeden arkusz, który na dodatek jest już zużyty. 
Jedyne pocieszenie że się tu sprawdził.
Spód miał być żółty, ostatniecznie jest czarny.


The top was made of severallayers of cardboard glued together. Icouldn'tdecide howmy countertop should look like. It supposed to be white? Wood? Maybe marble?
A difficult decision-because table is bought fo a many years :)

I thought , I thought intil I took from my drawer a piece of dequpage material bought in KIK.
Today I can say it was pity that i took only one piece, and already use it.
At least looks good here.
Botton suposed to be yellow, but finaly it's black







A tak wygląda efekt końcowy 
And this is final product.









2 komentarze: