czwartek, 14 listopada 2019

PASTEL - gorsza wersja

Ze swetrami jest tak jak z życiem.
Czasem się udaje, czasem nie. Czasem jest super z górki, czasem słabo bo pod górkę.
Ostatni wpis sugerował (przynajmniej dla mnie :) ) udane "z górki" wiec dzisiaj będzie pod górkę.
I to nie byle jaką bo aż podwójną.

Wist sweaters it just like with life.
Sometimes it works, sometimes doesn't.  SOmetimes it's great like downhill, sometimes hard becuase of uphill.
The last entry suggested (at least for me :) ) full success, so today we gona have…...
duble less success.

To miał być, dla odmiany krótki, szeroki zapinany sweterek. Coś nowego w mojej garderobie. Tylko że może warto było się wcześniej zastanowić dlaczego takiego nie mam.
Dopóki go nie ubrałam na lalkę było OK. Niestety sesja obnażyła wszystko...

For change tt was supposed to be a short, wide buttoned sweater.  Something new in my wardrobe. Well, maybe first I should think why I don't have it.
Untill it was not on doll it was OK. Unfortunately session expodes everything…..



Musiałam go przedłużyć. TO była ostatnia deska ratunku.
Nawet po poprawkach efekt końcowy mi się nie podoba. Dla mnie po prostu leży żle. Ze zniecierpliwieniem czekam na zimowy etap wieczorów z włóczką na lepsze projekty, ale to jeszcze nie ten czas. 
Na razie moja głowa przestawiła się na meble.
I mój secret project …… (kolejna przemiana bucików) - chyba będzie warto, ale ciiiii żeby nie zapeszyć.


I had to extend it. THIS was the last idea how to save it.
Even after correction I don't like this final result. It's just bad for me. I look forward for  my winter evenings with yarn to male a better projects, but ths is not the time jet.
For now my head switched to furniture modul.
And my secret project….. (anther chenge of shoes) - I think it will be quite good, but Psssssssss

Modelka / Model: 
Kolekcja / Collection: sweater














Nie wiem czy to tylko brak pomysłu, brak czasu, czy może patrzac na ten nieudany zestaw zabrakło jeszcze chęci, ale jakoś mi się to wszystko razem nie podoba :(

I don't know if this was lack of idea, lack of time, or maybe looking at this set i have lost a desire to this session, but somehow I don't like it all together :(

2 komentarze:

  1. W krótkiej wersji bylo średnio może dlatego, że krótkie rozpinane nie wyglądają dobrze. Ale w długiej wersji już jest naprawdę ok. Jak dla mnie tragedi fcale nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo wszystko nawet długa wersja już się raczej tu nie pojawi

      Usuń