niedziela, 24 listopada 2019

Bajkowo

Nie tak dawno temu i nie tak daleko :)
Czyli bajki nie będzie.
Za to będzie bajkowo.
I chociaż nie pochwalę się niczym nowym - zarówno bluzeczka jak i spódnica były już na tym bloku kilkakrotnie to dzisiaj jest trochę magiczno-romantycznie.

Not so log time ago, not so far away from here :) .
There will be no fairy tale today.
But it will be like in a fairy tale.
And although nothhing new will be shown- both the blouse and the skirt have already been here for several times, today it's a bit magical and romantic.

Czy powinnam jeszcze cos dodać?
Rudzielców w mojej kolekcji jest trójka. Półblondynka Summer oraz  Tesa i Ela. Obie identyczne, bo zamarzył mi się kiedyś duet identycznych lal, które w przypływie ochoty stworzą świetną bliźniaczą sesję.
Jak wiecie bardzo, bardzo rzadko interweniuję wygląd moich lal. Zupełnie nie mam do tego talentu, moje próby zmian kończyły się totalnymi porażkami. 
Pierwsza Ela była od dawna zaplanowana i od dawna wyczekiwana, bo nie wiedzieć czemu, ze wszystkich dostępnych made to move rudzielec był zawsze najdroższy, a MUSIAŁAM ją mieć. I do dzisiaj jest najdrożej kupioną przeze mnie lalką. Drugi rudzielec, już okazja cenowa, został zakupiony jako ciałko zapasowe, bo Ele będzie ze mną do końca. W ten sposób weszłam w posiadanie dodatkowej głowy do eksperymentów. Wzięłam nożyczki i tak pojawił się na lalkowej głowie bob. A że wyszedł całkiem fajnie, to pojawiła się idea siostry Eli i tak powstała Tesa.


Should I add somenthing else?
There are three redheads in my collection. Semi-blonde Summer and Ela with Tesa. Both identical, because I've dreamed once of a duo of identical dolls, to have a twin session.
As you know, I intervene in appearance of my dolls very rarely. I have no talent for it and all my attempts ended in total failure.
The first Ela was planned and awaited for a long time. I don't know why, but the redhead was aways most expensive but i NEEDED to have her. To this day she is the most expensive doll I bought.
The second redhead, already a bargain price, was purchased as a spare body, because Ela will be with me until the end. That's how I got a head  for experiments. I took the scissors and made bob. It was so good that I got an idea to have a sisters.This is why I have Tesa.

Niestety, przynajmniej dla mnie, po obcięciu włosów Tesa wygląda ładniej od Eli, a tak być nie powinno. Dlatego od tamtego czasu szukam idealnej fryzury dla Eli. 
I dzisiaj pokażę Wam pierwszy z efektów tych poszukiwań.

Bardzo lubię tę sesję, szczególnie w tym nieco ponurym sezonie.
Mam nadzieję że i Wam rozświeci te szaro-jesienne dni.

Unfortunately, at least for me, after cutt, TEsa looks prettier than ELa, and it shouldn't be like that. That's is why I started looking for a perfect hairstyle for Ela.
Today I'll show you the first result of this search.
I realy like this session, esspeciallu in this gloomy season.
And I hope I'll brighten this grey-autumn days 

Modelka / Model: Ela
Kolekcja / Collection














A tu jedno  making of  (zrobione kolanem) :)
And one making of (made by me knee) :)


2 komentarze:

  1. Jest bajkowo, czarująco i epicko. Każdy szczegół dopracowany. Fryzura cudna.

    OdpowiedzUsuń