środa, 1 maja 2019

Ten ostatni raz

Zastanawiałam się czym mogę się z Wami podzielić.
Do wyboru miałam sporo i tematów i sporo czasu, bo mamy dziś w Polsce dzień wolny od pracy.
I zdecydowanie, kompletnie zmarnowałam ten wolny dzień "nic nie zrobieniem".
Oprócz kilku machnięć pędzelkiem (o tym innym razem) przez cały dzień nie ruszyłam najmniejszym paluszkiem. I z tego powodu mam wyrzuty sumienia, stąd zabrałam się za ten post :)

I wondered what I want to tell you.
I had a lot of topics to choose from, and a lot of time, because today we have a day off from work in Poland.
And definitely, I completely destroyed this day with doing anything.
Apart from a few waves with a brush (about this another time), I did not move the smallest finger all day. And because of that I have a guilty conscience, so I started this post :)

Mogłam przygotować bardzoooooo długi monolog na temat roli kobiet nie tylko w dzisiejszych czasach, ale także tych zaprzeszłych w Siedmiu Królestwach - tak jestem fanką Game of Thrones :D.
Mogłam podzielić się ….. tada !!!!!!!!! przepisem na kolejny fotelik, ale nie byle jaki bo niezwykły, zupełnie inny od wszystkich dotychczasowych bo - udany  tym razem  :)
Mogłam pochwalić się, niezwykle łatwym, jednak nieco czasochłonnym, ale równie udanym projektem  kawowego stolika, jednak.....
Postanowiłam iść za ciosem i ostatecznie pożegnać się z zaprezentowanymi tak niedawno fotelikami.

Taka spontaniczna sesja zanim mebelki pojechały na wymianę do mojej małej Pszczółki :) 

I was able to prepare a very long monologue about the role of women not only in current world, but also those who were living and fighting in the Seven Kingdoms - YES I'm a fan of Game of Thrones: D.
I could share ... .. tada !!!!!!!!! a recipe for another armchair, but not just any, completely different from all previous ones - a successful, this time :)
I could share with you idea of an extremely easy, time-consuming but, also successful coffee table project, however…...
I decided,  to finisz topic with old armchairs and finally say goodbye to them.


A spontaneous session before the furniture went for exchange to my little Bee :)


Kolekcja / Collection: no name
Modelki / Models : Ela















 Oprócz tego, że foteliki naprawdę na zdjęciach wyglądają bardzo wygodnie i całkiem przyzwoicie reszta jest zwyczajna.....
Zwyczajna jest bluzeczka, choć takie rozwiązanie dekoltu zaprezentowałam Wam po raz pierwszy. Spodenki być może też mają swoją premierę dzisiaj, ale to najzwyczajniejsze w świecie  jeansowe spodnie. Trampki widzicie bardzo często na sesjach.

Despite the fact that chairs really look very comfortable and quite decently in the photos  the rest is casual ….
The blouse is an ordinary one, although solution for the neckline is doen for the first time to you. Shorts may also have their premiere today, but it's the most ordinary jeans pants in the world. You can see sneakers very often during sessions.


2 komentarze: