niedziela, 19 maja 2019

sweterek raz jeszcze


Dzisiaj wyszłam ze swojej bezpiecznej strefy.
Trochę dla Was, ale chyba najbardziej dla siebie.
Kiedy ma się regularnie comiesięczny dopływ gotówki na konto, można się czasem zapomnieć w zakupach. Nie wiem czy rozumiecie o czym mówię, ale ja potrafię się zapomnieć. Oczywiście nie cały czas, to są wyjątki, ale SĄ. I takim wyjątkiem był zakup Polly i Riri.

Today I went out of my safe zone.
A little bit for you, but most for myself.

When you have a monthly cash income on your account, you can sometimes loose yourself during shopping. I do not know if you understand what I'm talking about, but I can loose myself. Of course, not all the time, but sometimes I can, And one of my sometimes was  purchase of Polly and Riri.

Zawsze szczyciłam się różnorodnością moich lalowych modelek. że są wśród nich blondynka, brunetka, uśmiechnięta buzia czy firana rzęs. Ale kiedy przypadkowo (przez wyprzedaż) trafiła do mnie azjatycka Lilly dopiero wtedy obudziła się we mnie chęć prawdziwej różnorodności. Chęci rosły, rosły, dojrzewały. Długo to trwało,  ale w końcu nadarzyła się i okazja ku temu, przez nowe etniczne made to move.

Wiem że to co za chwilę napiszę może być bardzo niesprawiedliwe i mam nadzieje że bardzo szybko będę się musiała z tego wycofać, jednak..... na chwilę obecną Polly jest pomyłką.

I was always pride of the diversity in my dolls collection. It include a blonde, brunette, smiling face or eyelash curtain. But when accidentally (through the sale) Asian Lilly came to me, the desire for true diversity woke  in me up. Willingness grew, grew, and matured. It took a long time, but finaly an opportunity with new ethnic made to move apeared.
I know that, what I'll write in a moment may be very unfair and I hope I'll appologize about it very soon, however ... at the moment Polly is a mistake.

Miała być seksowna indianko-portorykanka - wyjątkowy wybuchowy koktajl urody, a wygląda bardzo średnio, żeby nie powiedzieć przeciętnie. I dopadły mnie wątpliwości w  sprawie Riri.
Pierwsza tak ciemnoskóra lalka. Czy dam sobie z nią radę.....


She was supposed to be a sexy indian-puerto rican - a unique explosive cocktail of beauty but she looks very average, not to say on poorly. And then I started to be doubtful about Riri.

The first so dark-skinned doll. Will I manage it .....


Pierwszy zestaw jaki jej uszykowałam okazał się strasznie tendencyjnym. Bo oto ciemnoskórą lalę ubrałam w panterkową bluzeczkę. Co za powielanie stereotypów... żadnej świeżości czy pomysłu na Riri.
Z pomysłu się wycofałam.
Drugi zestaw wyszedł bardzo fajnie, czekajcie cierpliwie na fajną sesję, ale w tym przypadku byłam bardzo zachowawcza.  Biały sweter zawsze zaprezentuje się ładnie na czekoladowym ciałku. Tylko czy o to tu chodzi, by być ostrożnym do bólu???
Mam ją już zawsze prezentować tylko w bieli???? Tak bezpiecznie???
Dlatego dzisiaj wyszłam poza swoja strefę komfortu i nie dość ze mamy ciemny sweter, to jeszcze w odcieniach brązu. DOotego leginsy również ciemne, ale w przeciwieństwie do swetra pstrokate.
Ciekawe czy wam się spodoba ten zestaw.

The first set I've prepared for her turned out to be terribly biased. Dark-skinned doll I was wearing in a leopard shirt. What a repetition of stereotypes ... no freshness or idea for Riri.
I withdrew my idea.
The second set came out very good, wait patiently for a nice session, but in this case I was very conservative. The white sweater will always present nicely on the chocolate body. But is it all about to be cautious here  in my blog?
Will I always present Riri only in white ???? So safe ???

That's why today I went out of my comfort zone, with dark sweater in shades of brown combain with also dark  leggings.
I wonder if you'll like this set

Kolekcja: no name
Modelka: Riri


I jeśli wolno mi zapytać, to który zestaw z e sweterkiem podoba Wam się bardziej, ten dzisiejszy na RiRi czy ostatni, jasny i wiosenny na Dianie?

And if I am allowed to ask, what set of e-sweater do you like more, today's on RiRi or the last, bright and springly on Diana?

2 komentarze:

  1. Mi sie ten bardziej podoba, przy czym ja założyłabym jakues buty sportowe. Fajna sesja i bardzo fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę ten... i zapamiętuję sugestię na przyszłość

    OdpowiedzUsuń