wtorek, 28 maja 2019

Szybki stolik nr1

Postanowiłam zrobić Wam maraton stolików kawowych :)
Czy mam ku temu sposobność?
Pewnie ze mam :) inaczej przecież bym Wam tego nie zaproponowała.

I have decided to make you a coffee table marathon :)
Do I have  an opportunity to odo it?
Sure I have :) otherwise I would not suggested

Zaczne od opcji najprostrzej i dziś pojawi się reklama sieci Home & you.
Uwielbiam odwiedzać ich sklep. Czuję się wtedy, jak ALicja po drugiej - tej zdecdowanie piękniejszej - stronie lustra. Oczywiście że najchetiej całe mieszkanie urządiłambym w Home & you. zaczynając od przepięknie wyglądających komód po solniczkę na stół. Niestety, większość cen jest poza moim zasięgiem i pozostaje mi tylko przechadzać się pomiędzy półkami udając księżniczkę tego miejsca, lub szukając sale ofert :)
A takie też się zdarzają. Ostatnio właśnie kupiłąm podstawki pod kubek. 19 zł za 4 [pdstawki to może nie jest oszałąmiajacy koszt, ale w połączeniu z "90% rabatu na drugi produkt, czyli z świeczką w tej samej cenie - mogłąm sobie bez wyrzutów sumienia pozwolić sobie na podkładki. Szczególnie że mają naprawdę śliczny nadruk.

I'll start from the easiest option, and advertisement of Home & you shops.
I love visting their store. I feel then like Alice through the looking glass - on the better side :)
Of course I would love to have my whole flat from home & you, starting from beautiful looking chests of drawers to the salt cellar on the table. Unfortunately. most of the prices are out of my reach and I just walk between the shelves pretending to be a proncess of this place, or looking for a sale.
And it's happen. I recnetly bought a cup stands. 19 zlotys for 4 pieces.  Maybe this in not so big cost but in combination with 90% discouunt on the second product  I deffenetely could afford my cup stands. They really have a nice print.

Zauważyłam że hitem sa teraz roślinne nadruki. Na kubkach, na poduszach, pośceli,tapetach, nawet dywanach.
To fajny trend.  Takii wesoły wiosenny, radosny, miły dla oka.  I od razu pomysłąłam sobie o lalkowym świecie. Mam udany fotel nowy fotel (jeszcze go nie widzieliście), mam udaną zieloną sofe (którą oczywiście widzieliście, bo uwielbiam się nią chwalić na niemal każdej sesji) taki zielonawy element bardzo by mi się przydał.

Vegetables prins are  a hit now. On cups, cushions, swords, walpapers, even rugs.
It's a nice trend. So cheerful, joyful, pleasing to the eye.
And immediaely I trought about dolls word. I have a good looking new armchair ( you don't know jet), I have a great green sofa (which you saw, many times because I love it). Such a greenish element would be useful for me.

To naprawdę5 minutowy projekt.
This is realy 5 minutes project.

Podkładkę przecięłam na dwie nierówne częśći - w większym stoliku postanowiłam wykorzystać już  firmowo zaokrąglone rogi. Ale jak siepóźniej okazało przy mniejszym blacie - zręczne zaokrąglenie rogów nie stanowiło zadnego problemu dla nozyka do tapet.

I have cutted cup stand into two uneven parts - I have decided to use original rounded corners on the larger table. But as it turned out later with smaller table - defenetely rounding corners were piece of cake for wallpapaer knife.





Z listewek 5x5 docięłam po trzy nogi , które pomalowałam srebrną farbą. Niestety "powierzchnia łączenia" nóg z batem jest bardzo  malutka co powoduje że prawdopodobieństwo ich urwania czy odklejenia jest bardzo, bardzo duża. Dlatego postanowiłam łączenie nieco wzmocnić. Muliną do wyszywania okręciłam górę nóżek i przykleiłam do podstawy blatu.

From 5x5 slats I have cut two pairs of three legs, which were painted with silver paint. Unfortunately "connecting surface" between legs and whip is very small, which means that probability of breaking  it is very, very large. That's why I have decided to strengh it. The embroidery stitch was twisted up and glued to the base od the counter.



Mam nadzieję żę to zadziała. 
Albo wymyślę inne rozwiązanie :P

Hope it will work.
Or I will find a better soution :P 

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobaja te motywy. Nigdy nie przepadałam za zielenią ale te motywy mnie przekonują. Stolik modny i na czadie super

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubię zieleni, ale ten motyw ostatnio pojawił nawet na mojej sukience

    OdpowiedzUsuń