środa, 8 maja 2019

Męska sprawa

No i Kenowe ubranka doczekały się swojej oceny na blogu....

Krótko i na temat:
 - jeżeli poszukujecie butów dla tego mężczyzny - trzymajcie się portfela, płaczcie i płaćcie  30pln za parę - choć dodam, za bardzo przyzwoitą i niezwykle dobrze wykonaną.
Ale za 30 pln plastikowe buty dokładnie tak powinny wyglądać.
- jeżeli chcecie kupić ubranka dla ubranek - nie polecam.
Od początku wiedziałam że nie będzie to idealnie odszyte ubranko jak ze światowych domów mody, ale i tak liczyłam na więcej.

Zaczynamy od zestawu najgorszego - oczywiście zupełnie nieobiektywnie.

Today we will talk about Ken's clothes ....

Short and to the point:
- if you are looking for shoes for this man - take your wallet, cry and pay 30 pln for a pair - but, I need to add, an very decently and extremely well made pair.
But for 30 PLN plastic shoes should look exactly perfect.
- if you want to buy clothes just for clothes - I do not recommend it.

From the beginning I knew that it will be not perfectly sewn clothes, like from world fashion houses, but I was waiting for more.

We start with the worst set - of course, completely unobtrusive.




Oczywiście trafił do mnie ze względu na mokasyny. Ale dodatkowe fajne spodnie materiałowe i dobrze leżący Tshirt mogą być świetnym dodatkiem. Mogą........

...a raczej mogłyby być, gdyby nie fakt że są za ciasne !!!
Tak spodnie są za ciasne. Niewiarygodne. Przy tak ciasnych nogawkach lalka ledwie robi krok a spodnie i tak trzaskają w szwach (widać na zdjęciu jak bardzo opinają udo). Dobrze że ta lalka nie ma zginanych nóg bo i tak w tych spodniach zgięcie kolana byłoby niemożliwe.
No to mamy za ciasne nogawki i.... za szeroki pas. 
Ponieważ spodnie nie mają bocznego szwu i ani jednej zakładki bardzo nieestetycznie odstają w pasie.
No i ta udawana kieszeń...... porażka.
Gdyby spodnie miały boczny szew, to przeszycie doprowadzone do tamtej linii miałoby jakiś sens. Ale w tym przypadku.... pomyłka.

Of course I bought it for the moccasins. But additional cool fabric pants and a well-lying T-shirt can be a great addition. Can ........
or rather  could be, because trousers are too tight !!!

Yes, trausers are too tight. Unbelievable. With such tight legs, the doll barely takes a step and the pants almost crack in the seams  (you can see how thigh they are on bellow picture). It is good that this doll has no bent legs because in these pants it would be impossible to bend the knee.

Well, we have too tight legs and .... too wide belt.
Because the pants do not have a side seam and not a single tab, they are very unsightly in the waist.
And this fake pocket ...... terrible.
If the pants had a side seam, then the stitching ended to that line would make sense. But in this case ... a mistake.







Na szczęście bluzka jest bardziej niż przyzwoita. Dobrze skrojona, dobrze odszyta, zapinana z tyłu przez całą długość, co zdecydowanie ułatwia jej ubieranie przez małe dziewczynki.

Fortunately, the blouse is more than decent. Well-cut, well sewn, fastened at the back on  the length, which definitely makes dressing doll much more easier to little girls.



Zestaw nr 2
No 2 set


Te buciki trafiły do mnie ze względu na koszulę - chciałam mieć dobry wykrój, bo moje ręcznie szyte  koszule nie leżą dobrze. Tu za mało, tam za dużo, tu się marszczy, tam naciąga. A jak się uda to i zostaną mi wykroje i będę miała fajną bawełnianą koszule.

These shoes came to me because of the shirt - I wanted to have a patternut, because my hand-sewn shirts are not good. It's not enough here, there's too much, it's wrinkling here, it's stretching there. And if it will work I will have pattern and I will have nice cotton shirt.

Spodnie tak jak w poprzednim zestawie. Brak bocznego szwu, przez co spodnie są za szerokie w pasie, udawana kiszeń wygląda jak kiepski żart.
Tak przy okazji - od początku świata uważałam że moje wszywania rzep do Barbiowych spodni jest amatorskie i popełniam jakiś ogromny błąd bo tył nie leży bardzo dobrze - poniższe zdjęcie bardzo podniosło mnie na duszy :).
Na szczęście te spodnie nie są za ciasne. Szkoda tylko nie są bawełniane...

Pants as in the previous set. The lack of a side seam, making the pants too wide at the waist, fake sticks looks like a bad joke.
By the way - from the beginning I thought that my sewing Velcro to the trousers is amateurish and I make a huge mistake because the back looks not very well - the following picture really make me feel better  :).
Fortunately, these pants are not too tight. It is a pity they are not from cotton fabrics ...




W koszuli przeszkadza mi tylko jeden drobny szczegół. Nie jest bawełniana, przez to nie jest przyjemna w dotyku. Za to reszta - rewelka.
Świetne malusieńkie guziczku, bardzo dobrze skrojona, świetny kołnierzyk. I tak dobrze wygląda na zdjęciach że zaczynam się zastanawiać czy ryzykować jej rozprucie na wykroje.

Only one small detail disturbs my shirt. It is not cotton, so it is not pleasant to touch. For the rest - a revel.
A great little button, very well cut, a great collar. And it looks so good in the photos that I'm starting to wonder if I should risk and rip it into a pattern








Zestaw ostatni
Last set


Też trafił do mnie przez buty, choć....nie takich chciałam :(. Jakoś te na zdjęciach promocyjnych wyglądały na elegancką parę, a kiedy rozpakowałam moją paczkę wyszło że skończyłam z drugim modelem niesznurowanych tenisówek.
Mam teraz granatowe trampki, oryginalne obuwie Paul'a, mam białe trampki, turkusowe tenisówki  - i tylko jedną brązową parę butów eleganckich - trochę popłynęłam......

It was bought  also for the shoes, though ... I didn't want them :(  Somehow, the promotional pictures looked like an elegant pair, and when I unpacked my packet it came out that I've ended with the second model of non-lace-up sneakers.
Now I have navy blue sneakers, Paul's original footwear, I have white sneakers, turquoise sneakers - and only one brown pair of elegant shoes - not well......

Wracając do zestawu - ponieważ liczyłam na buty eleganckie spodnie tez miały być takie same...... dostałam trampki i dresowe spodnie. 
Tak, kupiłam lalkowe spodnie dresowe za 30 złotych - brawo ja !!!!!
Za to przynajmniej jako jedyna para są dopasowane do pasa bo mają wszytą gumkę w pasie.
Pomijając tą całą przykra pomyłkę i negatywne uczucie z nią związane, to naprawdę bardzo fajnie odszyte spodnie. Świetne rozwiązanie z tą gumką.

Returning to the set - because I was expecting elegant shoes, I was allso wating for elegant trousers ...... I got sneakers and sweatpants.

Yes, I bought doll sweatpants for 30 zlotys - bravo me !!!!!
At least  they are the only pair  fitted to the waist because they have sewn elastic waist.
Apart from all this unpleasant mistake and the negative feeling about this clothes, it is really very well sewn pants. A great solution with this elastic.


W tym zestawie uważam że wyjątkowo bluzka jest jej gorszą częścią. Ładnie obrobiona - jak bardzo chciałabym mieć maszynę która tak drobniutko i estetycznie potrafi obrabiać materiał, ale taki podkoszulek naprawdę ciężko wykorzystywać. Szczególnie w moich sesjach.... Ale ta jak wspominałam - materiał jest dobrze i estetycznie wykończony, rzep z tyłu bardzo ułatwia nakładanie.

In this set, exceptionally blouse is its inferior part. Nicely sewn - how much I would like to have a sewng machine beeing able to make  so aesthetically small stitches, but such a T-shirt is really hard to use. Especially in my sessions .... But as I mentioned - the fabric is well and aesthetically finished, Velcro on the back makes it very easy to apply.




2 komentarze:

  1. Uważam ze faceci cokolwiek nie ubiorą na siebie to i tak wyglądają gorzej ha ha. Zestaw nr2 podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - dwójka wygląda najlepiej, ale i tak nie tak dobrze jak MY :D

    OdpowiedzUsuń