sobota, 25 maja 2019

Z kotkiem

Nieczęsto zdarza się u mnie sesja dla samej sesji.
I zapewne prezentowanej w dniu dzisiejszym sesji towarzyszyła również jakaś głęboka idea ale.... niestety jej nie pamiętam.

Widzę ubranka już nie raz prezentowane, brak nowych mebelków czy dodatków w lalkowej skali. Wygląda na to że najpewniej chciałam zatrzymać atmosferę lata w kolejnych kadrach.

I don't have a session for the session itself often .
And probably the session presented today was also accompanied by some deep idea but ... unfortunately I do not remember it.

I see clothes  presented foe few times, no new doll furniture or accesories in the doll scale. It looks like I probably wanted to keep the atmosphere of summer.


I moim zdaniem całkiem dobrze mi się to udało. Co ciekawsze, udało się, mimo że kolorystyka zdjęć jest zdecydowanie chłodna. I taka moja :) :) :)

Czy należy jeszcze rozpływać się tutaj nad urodą Hope?
Rzeczywiście robię to przy każdej okazji, więc pewnie macie tego już dosyć, ale to naprawdę jedna z najbardziej fotogenicznych lale jakie przewinęły się przez moje ręce.

And in my opinion I did it quite well. What's even more interesting,I did it despite the fact that the colors of the pictures are definitely coold. And so mine :) :) :)

Is it still necessary to talk about Hope beauty?
I do it using every opportunity, so you probably have enough of it, but it's really one of the most photogenic dolls that have passed through my hands.


Czy chcę jeszcze coś dodać?
Niekoniecznie, aczkolwiek kiedy oglądam poniższe zdjęcia, wydaje mi się że ta zupełnie nieudana bluzeczka (tak do tej pory myślałam) po ludzku tu pasuje.  Nie wiem czy sprawiło to towarzystwo tych szortów, lalkowych póz, czy dobrego konta aparatu, ale w tym zestawie wygląda bardzo fajnie :).
I po prostu mi się podoba.

Do I want to add anything else?
Not necessarily, although when I look at the pictures below, it seems to me that this completely unsuccessful blouse (I thought so far) fits here nicely. I do not know if it was the company of these shorts, doll pose, or a good camera operator, but in this set it looks very nice :).

And I just like it.

Kolekcja: no name
Modelki: Hope














2 komentarze:

  1. Super, podoba mi się to zestawienie. I właśnie te buty np. Widziałbym w sesji sweterkowej z kolorowymi spodniami. Koty są zajebiste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kilka trampek, jak tylko przemaluję je na jakieś kolory - pojawią się w sesjach...

      Usuń