środa, 22 maja 2019

ukradziony pomysł ;(

Krótko i na temat.
Bo co tu pisać o wyjątkowo fajnym, innowacyjnym i odkrywczym pomyśle w damskiej garderobie którego nie zdarzyłam Wam jeszcze pokazać, a który w tym roku pojawił się prawie wszędzie :( :( :(

Short and to the point.
Because what to write about an exceptionally, cool, and innovative idea in the women's clothes which I have not yet show you, and which this year appeared almost everywhere :( :( :(

I kto mi teraz uwierzy że wymyśliłam to ro temu ????
No tak to bywa jak ma się kilkanaście gotowych sesji w zapasie i nieciekawą górę którą połączyłam z moimi spodniami.

And who will believe me now that I have invented it ????
Well, that happens when  a dozen ready sessions is waiting to be shown especialy with not the best top in clothesset.


To zacznę od nieciekawej góry, która może nie jest aż tak strasznie nieciekawa, ale kiepsko wypadła przy moich spodniach. Moje spodenki aż proszą się o coś skromniejszego i delikatnego, takie mało wytraziste tło, ale nic taiego nie miałam.

I'll start with the uninteresting top, which may not be so  uninteresting, but it's not good with my pants. My shorts are asking for something more modest and delicate, such a lowly background, but I did not have anything like that.

No i spodnie......
Mój innowacyjny projekt.
Całkiem fajny projekt, i to tylko moja wina że przespałam datę odpowiedniej premiery.

And trousers ......
My innovative project.
Quite a nice project, and it's only my fault that I slept the date of the proper premiere.


Moim zdaniem już udało mi się ogarnąć temat wykończenia spodni czy spódnic pasem. Czy węższe czy cieniutkie przyszywane częściowo ręcznie wyglądają przyzwoicie.
I trochę mnie to znudziło......
Ciągle pas, pas, pas i pas.

In my opinion, I managed to comprehend the subject of finishing trousers or skirts with a belt. Whether narrow or thin, partially sewn by hand, look decent.
And I got bored with it ......
Only a belt, belt, belt and belt.

Gumka jest fajnym rozwiązaniem. Prosta, nie wymaga dodatkowego doszywania zapięć do ubrań.
Jednak spódnica czy spodnie wykończone gumką mogą stać się pospolite. Dresowe spodnie kończą się w pasie gumką.
To zrobię podwyższony stan. Gumka w pasie nada górze ciekawego wyglądu - przynajmniej taka miałam nadzieję. 
Czy si sprawdziło? Chyba tak. Mam taką nadzieję.

No i jest w spodniach coś jeszcze. Piękny, unikalny i ręcznie robiony detal ;)
I jestem z niego dumna .

Elastic is a cool solution. Simple, it does not require any additional fastening in clothes.
However, the skirt or pants finished with an elastic band can become common. Sweatpants ends with elastic waist.
I will make a higher top. The elastic at the waist will give an interesting look - at least I hoped so.
Has it worked? I think so. I hope.



And there is something else in the trousers. A beautiful, unique and hand-made detail;)
And I'm proud of it.


Kolekcja: no name
Modelki: Ania















2 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba bluzka, spodnie też, ale mam wrażenie, że spidnie wyglądają lekko za duże do tej bluzki. Zestawilabym je z inna troche luzniejsą bluzką. Tak czy inaczej bardzo ładne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję -i z maxi ale też i z mini.... - oczywiście jak już uszyję.

    Dzięki za pomysł

    OdpowiedzUsuń