wtorek, 23 października 2018

Za ciasny

Ostatnio nie było dużo samokrytyki (zwanej przeze mnie obiektywizmem) więc czas najlepszy na drobną jej dawkę. A niezwykle pomocny będzie do tego mój nowy płaszczyk.

Recently, there was not  much of self-criticism what (I am just calling the objectivity ), so it's a best time for a small dose. And my new coat will be extremely helpful for this.

Nic niezwykle skomplikowanego, bo tym razem zrezygnowałam z podszewki a mimo wszystko i tak udało mi się to zepsuć. Płaszcz jest po prostu za ciasny.....
Po raz kolejny.

Nothing extremely complicated, because this time I gave up the lining, and yet I've managed to destoy it anyway. The coat is just too tight .....
Once again


Miało być ciekawie, sportowo, ze szczyptą elegancji a wyszło niezadawalająco. 
Karczek za krótki na płaszczyk dopasowany, za długi na rozkloszowany. Jak już wspomniałam - nieco za ciasny.
Co mi za to wyszło to kaptur i rękaw. Świetne rozwiązanie wykończenia.

It was supposed to be interesting, sporty, with a touch of elegance but it turned out to be unsatisfactory.
The neckwas too short for  fitted coat, too long for the flared. As I mentioned already -  a bit too tight.
What was good are a garment and a sleeve. A great finish solution.

Cała reszta też nie wyszła aż tak źle:
Dziurawe jeansy sprawdziły się po raz kolejny.
Bawełniana apaszka to pełen sukces ale zupełne dzieło przypadku
Joy- Jules wygląda świeżo, radośnie, przyjemnie.
Nawet pogoda była po moje stronie.

All the rest was that bad either:
Holey jeans won the test once again.
Cotton scarf is a full success but it was a full accident
Joy- Jules looks fresh, joyful, pleasant.
Even the weather was on my side.

Prrzyjemności

Enjoy

Kolekcja: no name
Modelki: JJ Joy-Jules



 
 






 





2 komentarze:

  1. Kotek skrad całe show:) płaszczyk jest fajny, podoba mi się. Wygląda na bardzo wygodny, choć lalką pewnie to nie robi różnicy DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on na prawdę jest wygodny. Miły, miękki, pluszowy....ale cały czas za ciasny :( Pomysł z niezachodzącymi na siebie połówkami się po prostu nie sprawdził.

      Usuń