czwartek, 18 października 2018

The 70's

To co dzisiaj zaprezentuje można nazwać tyko jednym słowem - pomyłka.
Co mnie podkusiło żeby zabawić się w lata 70- te......
Ani nigdy tego stylu nie lubiłam, ani go nie czułam, ani  nie popierałam.
Po prostu zobaczyłam Anję Rubik w dzwonach i straciłam rozum.

What I will pressent today can be called with only one word - a mistake.
What made me went into the 70's ......
I've never liked this style, I did not feel it ,or support it.
I just saw Anja Rubik in the bell-bottom jeans and lost my mind

I gdyby nie fakt że moja Anja (co za przypadkowa ironia losu ;) ) ze zdjęcia na zdjęcie wygląda ładniej, dawno wyrzuciłabym je do śmieci.
Moje pierwsze spodnie-dzwony nie wyszły najlepiej i to zdecydwanie ostatnie moje podejście do tego okresu. Jest absolutnie nie dla mnie

And because Anja (what a random irony of fate) from the photo on the photo looks more beautifull , I would throw this session into the trash long tme ago.

My first bell bottom trausers does ot look well and this is my last approach to this period. It is definitely not for me


Kolekcja: no name
Modelki: Anja
















2 komentarze:

  1. Gdyby troszkę zawęzić te nogawki to uważam że wcale nie byłoby tragedi, naprawdę DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję że już więcej nie targnę się na tematyczną sesję i produkcję :) :P

      Usuń