wtorek, 30 października 2018

Pumpkin

Nie będzie Halloween.
Raczej nie lubię tego święta, kojarzy mi się tylko z dziećmi puszczanymi samopas bez żadnej kontroli dorosłych, które nie czują się nawet w obowiązku umorusania buzi, potargana włosów czy innego udawania przebrania ale cukierków oczekują.

It will not be Halloween here.
I do not like this holiday, it reminds me only of children left alone without any control of adults, who do not even feel commitment to smudge their faces, hair or just pretending that they are dressed up, but of course they are waiting fo the sweets .


Ale jesiennego klimatu Wam nie odmówię.
I dyni też nie, choć nie tradycyjnej :)
Choć nie jest to proste, bo przyznam się Wam, że jesienna paleta barw jest mi najdalszą z możliwych i bardzo trudno znaleźć je również w lalkowej szafie.

But I will not refuse the autumn climate.
Also pumpkin but not so traditional :)
Although it is not easy, because I'll tell you that the autumn color palette is the farthest for me from possible and it is very difficult to find them also in doll wardrobe.


A co mogę powiedzieć dziś o Rubie? Pumpkin to chyba najlepsze określenie i jej samej i jej oryginalnej  spódniczki. No i po raz pierwszy zobaczycie przerobione okropne różowe buciory na cudowne buciki. przez które pękam z dumy.

And what can I say about Rubie today? Pumpkin is probably the best word for her and her original skirt. And for the first time you will see a terrible pink boots turned into  wonderful shoes which are my big pride.

Kolekcja: no name
Modelki: Rubie















4 komentarze:

  1. Jestem oczarowana tą sesją. Jest klimatyczna w bardzo ciepłych barwach. Buty wyszły wspaniale. Podoba mi się wszysko dosłownie. Jak to oglądam to mam wrażenie że jestem w jakimś zaczarowanym świecie DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ cudny komplement..... Aż się rozpuściłam w błogości. Szczególnie że jesienny klimat nie jest moją mocną stroną

      Usuń
  2. Choć to nie Twoje kolory obie sesje wyszły zjawiskowo i z przyjemnością się patrzy na te zdjęcia :) ag

    OdpowiedzUsuń