niedziela, 21 października 2018

Trochę instagramowo

Czyż nie zarzucam Was ostatnio trochę mało udanymi projektami?
Chyba troszeczkę tak i pomyślałam sobie że może dla odmiany wrzucę coś fajnego....
Świeżego, udanego i godnego.


I 'm thinking, I'm showing you only unsuccessful projects lately
Probably it's happens here and I thought that maybe I will throw something cool for a change ....
Fresh, successful and dignified.

 

I mam coś takiego :)
Nie, to nie kolejne książki.
Nie, to tez nie stare książki.
Tym razem to także nie marynarka, nie kuchenne akcesoria, ani sweterek na drutach.
Choć temat już odgrzewany.
Zachciało mi się jednej, eleganckiej fotki moich udanych dzieł.

Zdecydowałam się na czarny puf, moją niedawno zrobioną drewnianą tacę i kubeczki własnej roboty. 

And I have something like that :)
No, it's not another book.
No, there are not old books.
This time it's also not a jacket, no kitchen accessories, and knitwear.
Although the things are already "warmed up:.
But I wanted to have elegant photo of my successful works.

I've choose a black pouf, my recently made wooden tray and my own mugs.




Tak, to coś co mogę pokazywać bez żadnego wstydu. Zdecydowanie.
Ale to nie wszystko z czym chciałam się z Wami podzielić.
Znalazłam nową inspirację.
Zamarzyła mi się nowa sofa. I choć poniosłam na tym polu już bardzo wiele porażek, zamiast się załamywać i odpuścić tą zabawę każde kolejne straszydełko motywuje mnie do nowych prób.
Mój wzór stoi w salonie fryzjerskim i będzie stał w lalkowej dioramie :) Obiecuje. Ale na razie musi Wam i mnie wystarczyć tylko fotka nieco kiepskiej jakości - zdjęcie robione późnym popołudniem i jedynie telefonem komórkowym


Yes, that's something I can show proudly. Definitely.
But that's not all I wanted to share with you.
I found a new inspiration.
I'm thinking about new sofa. And although I have a lot of defeats in this field, instead of breaking up and leave it each subsequent bogey is motivating me to new attempts.

My pattern stands in a hairdressing salon and will be standing in a doll's diorama :) I promise. But for now, I have only a bad quality  photo - a photo taken in the late afternoon with a mobile phone


 

2 komentarze: