czwartek, 25 października 2018

Leather

Gotowi na worek komplementów kierowanych pod mój adres?
Nie może być inaczej kiedy ma się tu pojawić kolejna skórzana marynarka :)

Ready for a sack of compliments for me?
It cann't be different, when another leather jacket is to appear here :)


No dobra. Idealnie nie będzie. I szkoda ze muszę to napisać o kolejnej niebieskiej wersji. W pierwszej przesadziłam z kolorami cekinów, w tej z ilością.
Cekiny, niczym woda miały spływać potokiem blasku z ramienia , ale raczej nie spływają.

OK. It will not be perfect. And it's a pity that I have to write thos to the next blue version. With my  first blue one I exaggerated with the colors of sequins, this time I exaggerated with the quantity.
Sequins, like water, were supposed to flow down with a stream of light from the shoulder, but they don't flow here.


Specjalnie tez do tej marynarki uszyłam jeansowe spodenki, ale tu też zaliczyłam wpadkę. Nie zszyte zakładki na spodenkach nie prezentują się ciekawie..... niestety.

I have also sewn jeans shorts especially for this jacket, but here I also did a slip-up. Not sewn pleats on the shorts do not look interesting ..... unfortunately.

Na szczęście nie jestem w tym temacie w gorącej wodzie kapana i spróbuję je uratować właśnie przeszyciami na zakładkach. Sama jestem ciekawa czy się uda. Oczywiście o wszystkim Was poinformuję a na razie zapraszam na blue craziness :)

Fortunately, I'm not in abrupt and I will try to save tchem, with stitching on the tabs. I'm just curious if it will work. Of course I will inform you about everything, but for now I invite you to the blue craziness :)

Kolekcja: Jacket
Modelki: Faith




 

 

 


 



2 komentarze:

  1. Marynarka jest superrrr. Chętnie założyłabym taką. Spodenki-żebym ja umiała choć takie zrobić .... DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się że sama chętnie bym się tak ubrała.

      Usuń