poniedziałek, 20 czerwca 2016

Przeprowadzka

Czas na wielki projekt, choć "wielki" odnosi się tylko do rozmiarów :)
Pamiętacie jak wspominałam Wam  przy okazji sesji w mojej dioramie ze mój pierwszy pokoik dla lalek okazał się zbyt skromny w wymiarach?
Już go nie ma, choć żeby być precyzyjną powinnam powiedzieć, że już go nie ma w tych wymiarach.
Żegnaj zatem ciasna kawalerko z pstrokatymi biało-złotymi ścianami.....

It's time for a big project, but "big" refers only to the size :)
Remember how I mentioned  making session in my diorama that my first little room for dolls proved to be too small?
It is gone, but to be more precise, I should say it's gone in old dimensions.
Good bye small, tiny room with white and gold walls .....


.... witaj przestronny loft'cie :)
OK, OK, OK z tym loftem trochę przesadziłam. W nowej dioramie nie będzie nic loftowego, poza ogromnymi wymiarami nowego pokoju  :)

.... hello spacious loft :)
OK, OK, OK, with
loft is a bit of an exaggeration. New diorama has nothing  from loft, except the size :)


Moją przemianę zaczęłam od zakupów. Ponieważ tym razem okno miało być naprawę spore, szybę postanowiłam zrobić z antyramy. Udało mi się też znaleźć nieco mniej pstrokaty papier prezentowy na tapetę.

I began this transformation from shopping. Because this time window will be big I decided to use glas from picture frame. I also managed to find a little less dappled gift-wrap wallpaper.


Nowe wymiary pokoju będą naprawdę duuuuż większe i pomieszczą spokojnie cały zestaw mebli. 

The new dimensions of the room are really muuuch larger and accommodate safely the entire set of furniture.



Wystarczyło już tylko zedrzeć starą tapetę, wyciąć nowe okno, wzmocnić łączenie dodatkowych ścian, przykleić nową tapetę i gotowe. Ja, ponieważ w przyszłości chciałabym wykorzystać również zewnętrzną część ścian na przygotowanie fasady budynku do sesji, wzmocniłam ściany na całej długości, przy okazji je wyrównując.  

I only needed  to tear off the old wallpaper, cut new window, strengthen linking of additional walls, glue new wallpaper and room is ready. Because, in the future, I would also like  to use the back of the walls and have outside facade for my pictures, I needed to align wall on entire length.




 
Po wytapetowaniu zwiększonego pokoju okazało się że nowy wygląd ścian bardzo spodobał się jednemu z mieszkańców :)
 
After gluing new wallpaper it turned out that the new look of the walls appealed to one of my roomers :)
 
 
Okno zostało zamontowane, jeszcze nie wiem czy nie wymienię ram okiennych, ale na tą chwilę pokój jest gotowy :)
 
The window was installed, I don't know if I will not change window frames, but for now  the room is ready :)
 



 
Niestety, nie przewidziałam tego, że moja nowa tapeta ma połysk i przy sztucznym świetle zaczynają się z nią kłopoty. Cóż, mądry Polak po szkodzie. Następny remont i kolejne tapetowanie będą jeszcze lepsze. 
Ale ogólnie pokój nie wygląda źle

Unfortunatelly, I did not predict that my new wallpaper has a gloss and with artificial light  the troubles start. Well, Pole is wiser after a damage.
But overall the room does not look bad.




also

4 komentarze:

  1. O kurde, wyszło rewelacyjnie. Jestem pod wrażeniem. Rzeczywiście jest to całkiem spore i daje wiele możliwości. + za ubiór naszej modelki bo ma przepiękną bluzeczkę:) DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no metraż można powiedzie że się przynajmniej podwoił, choć szkoda ze z tapetą nie wyszło tak jak bym chciała :(

      Usuń
  2. Tak! Też od razu zwróciłam uwagę na bluzeczkę:)Pokój robi wrażenie rozmiarami, oczywiste że jest w pięknych pastelowych kolorach:) no nie powiem daje spore możliwości nawet na sesje grupowe, ale coś czuję że kotki tak łatwo nie odpuszczą :) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wielkie wymiary pokoju niestety sporo utrudniły jego przechowywanie .... ale co zrobić jak pannom zamarzył si apartament :P
      A skoro bluzeczka zdobyła już dwie pochwały postaram sieją w najbliższym czasie zaprezentować bliżej :)

      Usuń