środa, 22 czerwca 2016

Ola i konik

sesja zupełnie spontaniczna
Czy mogę Was jeszcze czasem zaskoczyć?
Naprawdę jest mi coraz trudniej. i trudniej. Znacie sofy, mebelki, nawet dioramę, że o jedzeniu nie wspomnę. Czy może być coś jeszcze świeżego?

A co byście powiedzieli na konia?
I to takiego którego już znacie?

Can I still surprise you?
It's really getting harder and harder. and harder. You know aleady sofas, furniture, even diorama, not to mention about food. Could there be something still something fresh?

What would you say to a horse?
And horse you already know?


Ta sesja to w zasadzie największy spontan ze spontanów.
Nie chodziło tym razem o zaprezentowanie lalki, o pokazanie nowych ubranek czy chociaż nowego gadżetu. Po prostu stał sobie na komodzie konik i czekał aż mu kopytka wyschną a ja pomyślałam o zrobieniu kilku zdjęć.
Tak jak pomyślałam tak zrobiłam, a efekt możecie ocenić sami.

This session is the most spontaneous of all photosoots
This tome it was not about the doll, about new clothes or even a new gadget. My horse just stood on the dresser and waited to dry and I thought about taking some pictures.
Just as I thought I did t, and the effect you can jugde by yourself


Kolekcja: no name
Modelki: Ola, koń

.














Choć Ola proporcjonalnie jest za duża do tego konika, to na większości zdjęć ta różnica wcale nie przeszkadza. Zarówno koń jak i laka świetnie się na zdjęciach zgrywają. A ponieważ konik jest bardzo realistyczny, całą sesja wydaje się prawie realna.

Although Ola is too big for the horse, on most images, this difference did not bother. Both horse and dollpresent great in the pictures. And because the horse is very realistic, the whole session seems almost real.

Jak sie okazało, choć sama nie byłam tego świadoma, mam słabość do tego czarnego sweterka. W zasadzie nic prostszego, a ja nie chcę go z lalek zdejmować :)
O  cekinowej sukieneczce nawet nie mam co pisać. ;)

As it turned out,  I have a weakness for this black sweater. In fact, this is simplest poject ever, and I do not want to remove it from the dolls :)

About sequins I do not even have to write..

4 komentarze:

  1. Moja Ola :D! Ależ ja mam śliczną Barby !! Sweterek bardzo fajny:) ag

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam fajnego konika tzn. Maja ma ale co tam jej to mój:) suoer sesja DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz, masz i jest nie tylko fajny, ale jeszcze śliczny :)

      Usuń