poniedziałek, 13 czerwca 2016

Kryza

Co powiecie na kryzę w nowoczesnym wydaniu?
Takie renesansowe must have połączone z gołymi plecami.
Mały między -wiekowy żarcik który wyszedł mi trochę przy okazji :)

Wiecie ze mam słabość do bluzeczek z gołymi ramionami, plecami i stójkami przy szyi.
Dokładnie to czego przy własnej mało idealnej budowie nosić absolutnie nie mogę, a co bardzo bym zakładać chciała. No ale od czego są moje Barbiochy. Dlatego mam tyle prawie takich samych bluzeczek i dlatego pomyślałam że do stójki, dla odmiany, dodam coś innego. Jednak zamiast fajnego żabociku, przez sztywny materiał, wyszła mi renesansowa kryza. 

What do you say to the frille with a modern twist?
This renaissance must have connected with bare backs.
Small between-age joke that came out a little "by the way" :)

You know that I have a weakness for tops with bare shoulders, back and stand-up collar.
Exactly what I, having very unperfect figure can not wear, but my Barbies defenetelly can. That is why I have so much almost the same tops. But this time, except stand-up collar I wanted as some more. Unfortunatelly becasue of rigid material, instead of cool ruffle , I received a renaissance frill.


Kolekcja: no name
Modelki: Anja













Ostatecznie nawet mi się to podoba, taka pół renesansowa księżniczka zagubiona w czasoprzestrzeni, poszukująca w zarośniętych ruinach swojego zaginionego królestwa.
Szczególnie że buzia Anji fotografowała się na tej sesji rewelacyjnie.
I nawet tym razem lalkowy biust nie wysmykiwał się gdzieś bokiem na świeże powietrze.

Finally, I like this idea,  half a renaissance princess lost in space, seeking in the overgrown ruins her lost kingdom.
Especially the face of  Anja looks at this session sensational.
And even this time doll's brest  did not emerge sideways from under blouses into the fresh air.

4 komentarze:

  1. Kryza fajnie uzupełniła mi back story tej sesji :) choć mnie nie kupiła w tej historii zdjęciowej faktycznie ładnie się sprawdza, ale najbardziej podoba mi się tu sama Anja i te kwiaty z niezapominajkami na czele:)))))ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się że sama nie mogę dojść skąd taka wyjątkowa fotogeniczność u Anji tym razem. Tu nie ma słabszego zdjęcia. No na każdym wygląda śliczniutko

      Usuń
  2. Na wszystkich Twoich ostatich sesjach czuć lato i bardzo mi się to podoba:) nie ma s£abych zdjęć. DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie komplementy. No po prostu balsam na moje uszy

      Usuń