wtorek, 19 kwietnia 2016

Biżuteria

Dziś bardzo nietypowo.
To chyba w zasadzie pierwszy raz, kiedy biżuterii poświęcony jest osobny wpis.
Ale to wcale nie jest jakaś spektakularna biżuteria.
Wręcz przeciwnie, coś najzwyklejszego z najzwykłości :)
Zdarzyło mi się już dwa, czy trzy razy, wypatrzeć w przecenach bransoletki, lub kolczyki, które mogłyby z powodzeniem stać się naszyjnikami dla lalek. I leżało to sobie i leżało, pomiędzy biżuterią dla dorosłych aż się ostatnio zdenerwowałam kiedy nie mogłam wyplątać z nich pierścionka i zasiadłam do masowej przeróbki.

Today something unusual.
I think this is the first time when I present jewerly.
But it's nothing spectacular, ordinary, casualy jewerly made from human bracelets and earrings. They were lying, lying, until I've decided do something with it. 

Kolekcja: Biżuteria
Modelki: Beti








 

 



 




Przy mojej sklerozie to może być ostatni raz kiedy widzicie tą biżuterię :P :D

Because of my sclerosis it may be the last time when you see this jewrely ;P :D

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje :) Moim hitem jest ten naszyjnik z koralikami, który miał sesje z Darią, bardzo w moim guście :D! Sama czasem dłubię przy mojej biżuterii i chyba zgodzisz się ze mną, że bardzo sympatyczne zajęcie prawda? ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaardzo sympatyczne :)
      Gdybym miała więcej surowców mogłabym siedzieć nad tym całymi dniami

      Usuń
    2. Szkoda tylko że zapominam o biżuterii na sesjach ;P

      Usuń
  2. Super biżuteria. Jestem pod wrażeniem ilości i jakości. Dwa ostatnie to moje faworyty, zresztą wszyskie...DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ostatnio-ostatni to sporo mojej ręcznej roboty:)
      mam nadzieję ze go kiedyś ubiorę:D

      Usuń