wtorek, 15 września 2015

I mam swój kawałek tęczy

Niestety tylko kawałek.
A, tak sobie pomyślałam że skoro nie mogę mieć sześciu modelek, nie mogę mieć nawet pięciu to chociaż pocieszę się dwójeczką.
Skromnie, mało, ale lepszy rydz niż nic :)
I pomyśleć że jeszcze niedawno narzekałam na liczbę większą niż jeden przed aparatem:) 
Powiedzmy że ponownie doceniłam większy wachlarz możliwości duetów :)
No i choć odrobinę tej tęczy chciałam, nie tylko zobaczyć, ale i Wam pokazać.

Miejsce to samo, otoczenie to samo i cała reszta bez zmian.

Kolekcja: rainbow kity
Modelki: Anja, Daria






 




I tylko brakuje piasku do tych gołych stópek :P

2 komentarze:

  1. Sesja tylko potwierdza to co napisałam :) Sukienki super i teraz bardziej zwraca się uwagę na wyrysowane kotełki, które wybiły się ag na pierwszy plan:) Więcej kotełków!! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotełki będą, oj będą :)
      Tylko w trochę innej odsłonie. Ale równie fajowe

      Usuń