poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Ups...

Zaliczyłam małą wpadkę.
Chociaż w zasadzie jako właścicielka tego bloga to zaliczyłam sporą wpadę.

Przegapiłam rocznicę powstania bloga.
Nie było tortu, nie było świeczek, życzeń na kolejne lata.....
Takie niedopatrzenie....

Mało tego, licznik odwiedzin przekroczył 1000. To też przegapiłam.
Pewnie 879 wejść i tak było moich :P ale co tam....

Zazwyczaj przy takich okazjach blogerki organizują różnego rodzaju konkursy z nagrodami rzeczowymi.
W moim przypadku trochę za późno na taką zabawę, poza tym grono czytelniczek jest malutkie, tyciutkie i zdecydowanie mało zainteresowane posiadaniem na przykład przepięknej rocznicowej sukieneczki :).

Mimo wszystko chciałabym, choć z poślizgiem, jakoś ten roczek uczcić i zrobić komuś małą niespodziankę.

Mam nadzieję że nikt nie poczuje się urażony tą niedemokratyczną decyzją, bo zdecydowałam się uhonorować moją najmłodszą (nie tylko wiekiem), jeszcze niepiśmienną obserwatorkę  moich lalkowych poczynań.
Niespodzianka jest już gotowa i zostanie dostarczona w czasie najbliższym, przy okazji :)

Ponieważ moja największa duma tego bloga czyli mini książeczki zostały przyjęte przez nią z lekkim rozczarowaniem, słusznym poniekąd, bo co to jest za książka która nie posiada zadrukowanych stron, specjalnie dla niej została stworzona książeczka zawierająca treść :)
Nieco urywaną i mało logiczną ale mam nadzieję że się jej spodoba :)
No i że się nie rozpadnie za szybko :)








4 komentarze:

  1. Ale super :) Maja bardzo, ale to bardzo się ucieszy:) zresztą spotkanie bardzo jej się spodobało. Już dziś omawiała co za niespodziankę Ci przygotujemy:) tą obiecaną. Pierwszy pomysł jej to klocki Jenga, ha ha . uśmiechając powiedział , że przecież możesz grać z nami jak będziemy Cię odwiedzać:) spodziwałaś się , że kanapa tyle szczęścia przyniesie?:) DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, myślałam że jak sofa już jest w jej posiadaniu, to o niespodziance zapomni :)
      Ale to milusie. I co za wymiana super klocki za taką kanapę?
      Nie miałam pojęcia że sprawię taka radość

      Usuń
  2. Heh właśnie mi przypomniałaś, jak podeszła i powiedziała tonem sugerującym, że ewidentnie zapomniałaś o czymś ważnym: że tu powinny być jeszcze literki :D!!
    Najlepszego z okazji rocznicy bloga, że naprawdę świetnie go prowadzisz i życzę dalszych równie udanych pomysłów, pasji i super sesji !! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta reakcja była bezcenna :)
      Sofa może być uszyta do góry nogami, może nie posiadać nóżek i być przez to niewymiarowa i niewygodna do siedzenia.
      Ale książka bez literek!!???

      Usuń