sobota, 11 października 2014

Zajęta sobota

Moje Drogie Czytelniczki
Na wsi impra. I "ona tańczy dla mnie" i "mydełko fa" ba nawet "Coco jumbo" czy "felicita". Muzik tak dudni że przez chwilkę myślałam że włączyło się radio w samochodzie.
A ja?
Siedzę w domku i zdecydowanie się nie nudzę.
Szycie odpada bo warunków dalej brak,  ale domowa cisza nocna zapadła  i można się zająć. .....
No właśnie.
Nad czym siedzi Dex'iara?
Naturalnie etykieta wpisu (nie post'u :) ) nieco zawęża pole Waszej wyobraźni.
I już z tego miejsca obiecuję, że prezentując produkt końcowy, a mam nadzieje że wyjdzie z tego cudeńko, zamieszczę zdjęcie tego co mnie zainspirowało (co wyklucza teoretyczne próby bujania gdyby któraś z czytelniczek wpadła na prawidłową odpowiedź).

Zobaczymy jak daleko odbiegnie to od wymarzonego ideału.

Tymczasem z niecierpliwością czekam na Wasze sugestie ;) ;) ;)

2 komentarze:

  1. Rany julek pojęcia nie mam :( Pleciony fotel????ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niekoniecznie :)
      podpowiedź, będzie tego więcej

      Usuń