środa, 11 sierpnia 2021

Sesja z zamrażarki

TA DA!!!!!!
Dziś coś, co mi się udało :)
Szczęka nie opada, mózg się nie gotuje, ale miło się ogląda :)
Dodatkowo, co jest ciekawe, sesja powstała dwa lata temu. Tak, tyle zdjęcia potrafią leżeć w mojej zamrażarce. Ale nie trudno zostawia się takie perełki na koniec. Taką wisienkę na torcie.
Problem pojawia się kiedy o tej wisience wypadałoby coś powiedzieć :)

TA DA !!!!!!
Today something that I did it well :)
The jaw does not drop, the brain does not boil, but it is nice to watch :)
Additionally, what is interesting, the session was created two years ago. Yes, s photos can lie in my freezer for so long. But it is not difficult to leave such gems for the end. The icing on the cake.
The problem arises when it would be appropriate to say something about this cherry :)

Body mam do dzisiaj. Uszyte z bluzeczki na ramiączkach z H&M. To był bardzo mały topik z długimi ramiączkami i trochę mi to ułatwiło moje przeróbki do mini skali.
I dekolt i wycięcia przy ramionach są właśnie wykorzystaniem ramiączek - szyło się to bardzo wygodnie. W zasadzie z gotowych elementów. I nawet wcale nie wyglądają gigantycznie w tej lalkowej skali. Te elementy są większe, ale pasują do projektu. Chwalę siebie samą, ale tym razem mi się należy.

I still have this body. Made of a blouse with shoulder straps from H&M. This was a very small topic with long straps, and they made my mini-scales sewn a little easier for me.
Both the neckline and cut-outs at the shoulders are  the use of straps - it was very comfortable to sew. Basically from ready-made elements. And they don't even look gigantic on this doll scale. These items are larger but fit the design. I praise myself, but this time I deserve it.

Spodenki. Ha ! Co się z nimi stało? Gdzie trafiły? Czemu trafiły? Nie mam ich u siebie.
Na zdjęciach wygląda na to że:
a) leżały bardzo dobrze
b) wyglądały bardzo dobrze
c) miały fajny gadżet -  działającą kieszonkę na pupie
Musiałam je gdzieś wydać, ale niech się tam dobrze sprawują i cieszą oko.

Shorts. Ha! What happened to them? Where did they end up?  I don't have them at home.
In the photos it looks like:
a) they fit very well
b) they looked very good
c) they had a nice gadget - a working pocket on the bottom
I had to give them somewhere, but let them do be well there and please the eye of owner.

Torba.
Też nie mam, ale pamiętami że wydałam :)
I na 99% torba miała namalowanego ręcznie przeze mnie pawia. Rysunek raczej mi nie wyszedł, ale liczyłam na to że cekiniasty pawi ogon ukryje niedociągnięcia.
I podobały mi się też w te torebce łańcuszkowe uszy. Nadały jej szlachetności .
Może powinnam spróbować popełnić jeszcze kiedyś coś podobnego.......

Bag.
I do not have either, bur I remember that it was given :)
And for 99%  the bag had a peacock hand-painted by me. The drawing did not work out, but I hoped that the sequinned peacock tail would hide the shortcomings.
And I also liked the chain ears. They made her noble.
Maybe I should try to do something similar again sometime ....... 


Kolekcja / Collection: no name
Model: Faith














9 komentarzy:

  1. Śliczne cbranka, przepiękne! Podziwiam, bo ja tak nie umiem. I powiem Ci, że świetnie się Ciebie czyta, uwielbiam tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Bardzo mi zależy na tym, żeby oprócz fotek (do tego wystarczy instagram) przyjemnie się tego bloga również czytało.
      A ubranka to takie prawdziwe próby szycia :)

      Usuń
  2. Przedostatnie zdjęcie jest boskie! Zaczęłam od tego, choć ubranko tej ślicznej dziewczyny mocno przyciągnęło moją uwagę, bo jest naprawdę świetne! Opalone ciało idealnie współgra z tymi kolorami! Poza tym te okularki są rewelacyjne! Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi okularami to mam taki kłopot.... ciągle się w nich odbijam :).
      Przedostatnie zdjęcie? Rzeczywiście ma coś w sobie, choć gdybym sama miała wybrać, to wybieram to nad "twoim" ( na siedząco).
      I bardzo dziękuję za komplementy. Naprawdę dużo milej pracuje się, wiedząc, że i komuś oglądanie tego sprawia choć odrobinę przyjemności i mam nadzieję odskoczni od nie zawsze normalnego świata

      Usuń
  3. Ale mega ciuchy! Bardzo mi się podoba fason bluzeczki :-) Okularki super dopasowane do całości :-) Taka fajna letnia sesja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna ta stylizacja. Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zestaw też mi się podobał, ale nie wiedziałam że może być tak dobrze :)

      Usuń