środa, 5 grudnia 2018

Dynia po raz kolejny i ostatni

Co tu dużo mówić. Prawie zaliczyłam wpadkę. I to jaką !!!!!!! - fuck.
Żeby sofę pokazać przed oficjalną prezentacją!!!!! Katastrofa !!!!!!
Żebym tylko takie kłopoty miała :).
To krótko i na temat bo życia szkoda.

What can I say. I have almost made misstake.!!!!!!! - fuck.
To show the sofa before the official presentation !!!!! A disaster !!!!!!
If  I had onlythis kind of problems :).
It will be short, not to waste to much of life.


Dzisiaj dynie po raz ostatni i chyba nawet w strój klimacie jesiennym też najmniej. Tak bywa.
Bo w świecie musi być równowaga. Po jednej stronie są jesienie i wczesne wiosny, po drugiej  jestem ja :). I to musi wystarczyć. A na przyszły rok może się bardziej pomarańczowo przygotuję.
A skoro sofa jest już po oficjalnej sesji debiutanckiej może być już tłem.
I jest. Przyznaję że całkiem fajnym :)
No i jaka miłą w dotyku, ale tego nie da się już pokazać.

To droga Jesieniu - to Twój czas.

Pumpkins today for the last time, and probably even the clothes are less in autumn climate.
It happens.

But there must be balance in the world. On one side we have the fall and early spring, on the other me :). That must be enough. And maybe for the next year, I can prepare myself with more orange.
And since the sofa is already after the official debut session, it can be a background.
It is. Looks pretty cool :) and is even nicer in touch, but it can not be shown.

Dear Autumn - it's your time.


Kolekcja: no name
Modelki: Tesa
















4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta sesja. Coś magicznego w niej jest. Dobrałaś wszystko perfekcyjnie. Dg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sesja kojarzy mi się z ekskluzywną sesją w Vogue, jest tak wysmakowana i elegancka pod każdym względem. I Sofa robi swoje :) Te dynie zresztą w tym puchowym dywanie też, założę się że sama je zrobiłaś. I bardzo podobaja mi sie te poduszki! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie musiałam zrobić bo do tej skali nie mogłam znaleźć prawdziwych :). Mówisz Vogue? Gdyby tak było byłabym bardzo dumna

      Usuń