poniedziałek, 31 lipca 2017

Baywatch

No i jest !!!!!
Moja pierwsza tegoroczna sesja ze strojem kąpielowym !!!!
Udało się !!!!
Całkiem nieoczekiwanie :)
A nie mówiłam że wystarczy odrobina czasu późnym wieczorem i strój gotowy........
OK no trochę byłam zbyt optymistyczna w kwestii tego jednego wieczoru.

And I have it !!!!!
My first swimsuit session this year's !!!!
I did it !!!!
Quite unexpectedly :)
Didn't I say, that just a bit of time, late in the evening, and swimsuit is ready ........
OK I was a little bit to optimistic with this one evening.


Zajęło mi to jednak kilka wieczorów. Mini cekinki to straszny złodziej czasu. A jeśli dodać do tego żywioł nieplanowania.....
Tak, zupełnie nie zaplanowałam, ani nie przemyślałam tego projektu.
Złapałam kawałek szyfonu który od roku przygotowany na falbankę czekał na swoją górę i postanowiłam że to jego czas.....
Czyli czysty spontan :) Za to sesja...... tu zaczęłam od planu :)
It took me several evenings. Mini sequins are a terrible time thief. And if you add  unplanned project .....
Yes, I have not planned it.
I caught a chiffon piece prepared for frills a year ago and decided that it was his time .....


Full spontan :)  But session ...... here I started with plan :)

Kolekcja: bikini
Modelki: JJ (Joy-Jules)








 






 
 No i ???? Jak Wam się podoba mój pierwszy jednoczęściowy strój kąpielowy?
Bo choć jednoczęściowy to jednak bardzo seksowny - no prawie Baywatch :)
 
Niestety szyfon to jeden z najgorszych materiałów jaki mogłam wybrać na strój. Nieelastyczny, nieukładający się. Jakim cudem ma być bliski ciału..........
Wymagało to sporo pracy, jeszcze więcej zakładek no i zatrzasków, ale z efektu końcowego jestem dumna.
No tak samo jak z tła :) Jak dla mnie pełen las amazonki :)
A tak wyglądały przygotowania do samej sesji
 
And ???? How do you like my first one-piece swimsuit?
Maybe one piece but still very sexy - almost Baywatch :)


Unfortunately chiffon is one of the worst materials I could choose for my swimsuit. Not elastic ..........
 How it could look good on doll body
This required a lot of work, even more pleat and snaps, but  I'm proud with result.
Also with the background :) For me is a full amazon forest :)

And that's how the sesion was prepared.
 
 

2 komentarze:

  1. Strój wyszedł genialny, jestem pod wrażeniem. I tło jest zaje fajne. Skąd Ty je wzięłaś? Pasują do siebie rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na pełny przypadek rzeczywiście wygląda to bardzo dobrze :)
      a tło to naklejka na drzwi wewnętrzne z lidl'a. Ale spisała się świetnie też moim zdaniem

      Usuń