poniedziałek, 17 lipca 2017

Fotel dla lalek - prezentacja

Zgodnie z przepowiednią  😃 , dzisiaj nie może być nic innego jak oficjalna i przy okazji całkiem estetyczna sesja prezentująca nowy fotel w pełnej okazałości.
Brzmi pewnie i troch butnie?
Na pewno. Jak wszystkie moje meble jest to produkt ręcznie wykonany, metodą gospodarczą i tanią.
Trudno zatem porównywać je do pięknych  i dopracowanych mebelków z drukarek 3D, równie estetycznych, trwałych i prześlicznych wykonanych z tektury modelarskiej, czy wykonanych z drewna.
Ja oceniam je z perspektywy kleju na gorąco, tekturowych pudełek i poszewek na poduszki :) A taka perspektywa pozwala mi w dniu dzisiejszym na bardzo dobre samopoczucie i pełną dumę z wykonanego dzieła.

According to the prediction 😃 , it must be today an official and also a  pretty and aesthetic photo session presenting my new chair in full glory.
Sounds to confident and a little bit?
For sure. Like all my furniture  this is a handmade product, made with economic method and cheap.
It's difficult to compare tchem with beautiful and refined 3D printer furniture, as well as aesthetic, adorable and beautiful made of cardboard or wood.
I rate them from the  hot glue, cardboard boxes and pillowcases perspective:) And such a perspective allows me today to feel very well and proud of done work.







 





No i jak?
Czy duma nie może mnie rozpierać w tej sytuacji?
Musicie przyznać ze nie jest źle. Szczególnie jeśli dodam że kolorowe nóżki dostały już srebrną warstwę zewnętrzną.
Mogę się tylko doczepić do wyglądu siedziska. Jest trochę zbyt naprężone u góry.
Zrobiłam błąd i najpierw przykleiłam i zszyłam dół siedziska (żeby lepiej się trzymały nóżki) a górą naprężałam materiał. Niestety powinno być odwrotnie.
No i jest drugi mankament, którego na szczęście nie widać na zdjęciach i gdyby nie moja durnowata szczerość nawet byście się tego nie domyślili oglądając sesje. Nóżki są źle rozstawione i fotel ma wielkie trudności żeby samodzielnie stać :) Ale to też przy następnych projektach łatwo można skorygować.
No i uwielbiam zdjęcie nr 5 ze względu na układ lalkowych nóżek.

And how is it?
Can't I be proud  in this situation?
You have to admit it's not bad. Especially if I add that colored legs already got a silver outer layer.
I can only have acomments the look of the seat. It's a little too strained at the top.
I made a mistake and first glued and sewn the bottom of the seat (to hold the legs better) and the top tensed the material. Unfortunately, it should be the other way around.
And there is a second shortcoming that you can not see in the pictures The legs are poorly spaced and the armchair has hudge difficulty to stand alone :) But it also can be corrected in the next projects.

I love photo no 5 because of the arrangement of doll feed.

2 komentarze:

  1. Wyszło cudnie, ekskluzywnie i na bogato. Baaaardzo podoba ni się dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ta ekskluzywność podoba.
      Jeden z bardziej udanych produkcji

      Usuń