wtorek, 29 listopada 2016

MIX

A co powiecie na mix zimy, kwiatów i baletnicy?
Brzmi egzotycznie?
Na pewno nie niemożliwie. Bo w końcu można wystawić zimową porą Jezioro Łabędzi, na jeziorze pełnym żółtych nenufarów.
I choć mamy zimową porę, a przynajmniej zimową aurę, niestety żadna ze mnie baletnica, natomiast jezioro widziałam po raz ostatni z pięć lat temu :)

Jednak jak się czegoś tak naprawdę zechce....

What will you say, for the mix of winter, flowers and balerina?
Sounds exotic?
Certainly NOT impossible. Because in a winter time you can have Swan Lake, on lake full of yellow water lilies.
And although we have winter time, or at least winter Aure,  I'm not a ballerina, and I have seen lake I five years ago :)

However, if you  really want something ....

Może nie mam baleriny, mam za to balerinkową spódniczkę.
Nie mam szansy na zdjęcia zimową porą (brak lampy mnie wręcz dobija), mam za to zimową stylizację.
A kwiaty? Trudno o piękniejsze tło.

I may not to have a balerina, but I have a balerina's skirt.
I do not have a chance for photos with winter (no flash is already killing me), bu I have for winter clothes set.
And flower? It's hard to find  better background.


Kolekcja: Balerina
Modelki: Ania
.






 






Mam słabość do tiulowych spódniczek  -nic na to nie poradzę i nawet nie mam zamiaru z tym walczyć. Tak jest i koniec kropka.
Kurtka, to najpiękniejsza część mojej garderoby. Wygląda świetnie, pasuje i to tańca i różańca, uzupełnia i podkreśla każdą stylizację. Mistrzostwo świata, szkoda tylko że to projekt Matel a nie mój osobisty :(
Buty genialne, bluzeczka to zwykły trykot.
Sesja OK, szkoda tylko że jakość zdjęć fatalna.

I have a weakness for tulle skirts -I can't help it, and even I'm not going to fight against it. It is hov it ist, end of the period.
The jacket is
the most beautiful part of my wardrobe. It looks great, and it fits the dance and the rosary, looks amazings and highlights every styling. World championship, just a pity that this project is Matel's and not my personal :(
Shoes brilliant blouse is a simple shirt.

The session looks good, just a pity that the quality of images is fatal.

4 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba oczywiście kurteczka - mamy taką samą i przepiękna spódnica. Coś mi tylko nie gra z tym topem. Jakby spłaszcza jej biust. Może to brak tej lampy daje taki efekt. Reszta bez zarzutów:) DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D rzeczywiście Ania wygląda jakby byłą płaska jak deska :)

      Usuń
  2. Ja też mam słabość do tiulowych spódniczek, w zasadzie jak już jest tulowa spódnica to mi się już podoba:)) Poza tym ta kurtka rzeczywiście pasuje do wszystkiego chyba, Anna w tym wygląda i dziewczęco i z pazurem i ma ładne tło, więc sesja dla mnie super:D! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurteczka to mój największy skarb w kolekcji. Od roku zabieram się do zrobienia jej kopii, tylko brak mi odwagi, materiału no i jeszcze czasu :(
      A tło genialne do chwilówek - jeszcze raz dzięki za kalendarz :D

      Usuń