środa, 2 listopada 2016

Big projekt :)

Przyznam się Wam, że nie mam dzisiaj najmniejszej ochoty na żadne wpisy.
Intensywność psychicznego życia, jakie ostatnio prowadzę, wysysało dosłownie całą siłę, całe życiowe soki i chęci.
I niestety nie mówię o lotach balonem, skakaniu ze spadochronem czy intensywnej nauce ognistej salsy - nic z takich przyjemności.
Nawet nie wyobrażacie sobie, i mam nadzieje że nigdy nie będziecie musieli sobie wyobrazić, jak dużo energii kosztuje półtoratygodniowe poszukiwanie zagubionego kompletu kluczy. Dwie soboty z rzędu musiałam zapomnieć o relaksującym wypadzie rowerem do miasta przewracając każdą komodę i każdą półkę w domu bez żadnego sukcesu......
A jak dodać do tego nieprzespaną już drugą noc bo pewne "żuczki" nie dały mi się porządnie wyspać, pobudkę o 6:30 to mam nadzieję że..... jestem w pełni usprawiedliwiona. 

I need to admit I don't have any desire to wite entries today.
The intensity of mental life I run now, literally sucks all the strength, all the juices of y life.
And, unfortunately, I'm not talking about balloon's flights, parachute jumping or intensive  hot salsa - course - anything with pleasure.
You can not even imagine, and I hope that you will never have to imagine, how much energy costs almost two weeks search of a lost set of keys. Two Saturdays in a row I had to forget about relaxing
  bike trip into the city, searching every shelf the house without any success ......
And if you add to this restless nights because of some "beetles" and wake-up call sat 6:30 am I hope that ..... I am fully justified.


Ale jak nie siądę do tego dzisiaj to obawiam się że nie siądę przez najbliższe dwa tygodnie... więc:
Nie mogę ostatnio szyć. I nie wdając się w szczegóły po prostu nie mam sposobności i okazji by usiąść pod maszynę. Dlatego zasiadłam do rzeczy.... wielkich.
I to bardzo, bardzo, bardzo dosłownie.
Żeby zrobić lalkowy pokój na sesję nie trzeba wiele profesjonalnych gadżetów. Wystarczy fajny papier do pakownia prezentów, ze trzy, cztery stoliki, suszarka do ubrań, kilkanaście klipsów do papieru i mnóstwo wolnego czasu i cierpliwości. I o ile cztery pierwsze pozycje nie stanowią dla mnie większego problemu, dwie pozostałe są dla mnie na chwilę obecną nieosiągalne.
Wyjściem jest profesjonalna diorama.

But if not today today I'm afraid I'll not find time and strengrth for the next two weeks ... so:I can't sew recently. And without going into the details, I simply don't have opportunity and a chance to sit down under the sewing machine. Therefore, I decidet to do.... big things.And it's very, very, very literally.To make a room for dolls session you don't need a lot of professional gadgets. Just a nice gifts paper , three - four tables, clothes dryer, several clips of paper and a lot of free time and patience. And as far as the first four positions are not a issue , the other two are for me at the moment unattainable.A solution is a professional diorama.
Nie mój pierwszy projekt i pewnie nie ostatni.

Był już przecież (za)malutki pokoik który nie mieścił wiele

This is not my first project and not the last.
There was already a (to)little small room:



Był też i za duży z kłopotliwą do wypełnienia powierzchnią

Was also to big romm with too large area to be filled


Przydałoby się coś odpowiedniego.....
Czegoś na tyle dużego żeby spokojnie zmieścić ze dwa mebelki + lalki, ale na tyle małego żeby nie mieć kłopotu z zapełnieniem gołych ścian, coś na tyle prostego aby zajmowało mało miejsca, ale na tyle skomplikowanego żeby fajnie wyglądało. Czy misja zakończyła się sukcesem...... raczej nie.

It would be nice to have this time something suitable .....
Something big enough to accommodate the two pieces of furniture + dolls, but small enough not to have poblems with filling up bare walls, something simple enough that occupied little space, but enoght complicated to looks cool.  Is this mission a success ...... probably not.


Ale i tak jest lepiej niż wersje poprzednie. Może i jest ciągle duży ale za to składany :) A jak składany to i o ciekawszej strukturze. No i przede wszystkim ma SUPER gadżet!!!!! Akurat to mi się udało  i spokojnie mogę się tym pochwalić :)

But it is better than previous versions. Maybe is't still big but it's folded this time :) And because it's folding has more interesting structure. And, above all, has SUPER a gadget!!!!! My great idea ;)

 
 
 
 
 
Już wkrótce wielka premiera :)
 
Soon big premiere :)

4 komentarze:

  1. Bomba:) czekam zatem na premierę bo zapowiada sie się interesująco. Ps. Fajne rzeczy ma na sobie ta lala:) dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka ma już chyba rok, ale może nie zdążyła jeszcze mieć swojej premiery :) Ach, bo lale zawsze prezentują nowe rzeczy całkiem golusieńkie, to pomyślałam że będzie jedna-dwie dyżurne które w potrzebie będą robiły za hostessy czy tło :)
      Stąd bardzo neutralna sukieneczka

      Usuń
  2. Och jaki pięknie wygląda ten wykusz (tak to się nazywa?:) Zawsze miałam nostalgię do takich siedzisk przy oknach, są niesamowicie romantyczne i jakieś takie... nostalgiczne:)No śliczność, a co to będzie dalej :)ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO chyba jest wykusz :) - Ja dokładnie tak samo jak TY zawsze miałam nostalgię i tak sobie pomysłałam że skoro w życiu realnym nie ma szans to może w mini skali sobie spełnię dziecięco-dorosłe marzenie :) Szczególnie że w tye łowy ciągle pamiętam o życzeniach do spełnienia (ae jeszcze ciiiiii) :)

      Usuń