środa, 9 listopada 2016

Pizza

Zamarzyła mi się pizza.
Oczywiście dla mnie, ale ponieważ bebzona nie mogę zmieścić już w żadne spodnie te pyszne, cieplutkie, aromatyczne ciągnące się trójkąciki na boskich ciastach pozostają tylko w sferze marzeń, za to mam w domu kogoś, dla kogo nawet cała okrąglutka pizza to żaden kłopot, Ba !!!! sama czysta przyjemność. A co!!!!.

I dream about pizza.
Of course for me, but because I can not fit longer in any pants , nice and warm, aromatic stretching triangles on divine cakes will remain only aa a dream, but....in house I have  someone for whom even the whole  pizza is no trouble, Ba !!!! It's the same
pleasure.


A jak już mi się zamarzyła, wystarczyło tylko pobawić się trochę modeliną, ugotować, umalować, ustawić dwie ściany, zdecydować się na jedną a lal, ubrać, uczesać i włoski wieczór gotowy.

And because I dreamed about pizza, I needed only to play a bit with modeline, cook, paint, set two walls, decided about the dolls, dress, do the hair and Italian evening is ready.

Niczym nowym Was dziś nie zaskoczę.
Stara bluzeczka - ale nic na to nie poradzę że bardzo ją lubię
Ta sama kanapa (choć chyba najlepsza do tej pory :))
Te same książki, poduszki, nawet buciki.
Jedynie spódniczka jest nowa, choć blogowiczom materiał może wydawać się bardzo dobrze znajomy :) 

I have nothing new  today, no surprises.
Old blouse - but I can not help that I like it
The old same sofa (although probably the best so far :))
These same books, pillows, even shoes.
Only the skirt is new, although bloggers may seem like this fabric is a very good friend
:)


Kolekcja: no name
Modelki: Summer







 





 
Kurdę, podoba mi się ta sesją :)
Jest taka czysta, srebrzysta, jasna, pozytywna i na dodatek z pizzą !!!!!
Podoba mi się lala, ona naprawdę coś w sobie ma.
Podoba mi się bransoletka, spódniczka i oczywiście PIZZA (a szczególnie z kartonem. Mam wielką nadzieję, że i Wan przyjemnie się ją oglądało ;)

Well, I realy like this session :)
There is a clear, silvery, bright, positive, and on top THE pizza !!!!!
I like the doll,here bracelet, skirt and of course PIZZA (especially with cardboard. I very much hope You will have fun  watching it;)

4 komentarze:

  1. Z wielką przyjemnością to sobie obejrzałam:) cudowne tło, subtelne i ciepłe. Pizza wyszła genialnie. A sama modelka wpasowała się idealnie DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze to jest chyba pudełko na pizzę :) :) :)
      No i jak ja mam teraz marnować "tapetę" na pakowanie prezentów

      Usuń
  2. Przyjemnie bez dwóch zdań :) strasznie podobają mi się te czerwone elementy na tych zdjęciach, jest relaks i cudowna tapeta (której nie wolno Ci zabrać na prezenty!) aż chce się walnąć na kanapie obok i się poczęstować :)) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się aby czerwień była jedynym ciepłym i bardzo widocznym akcentem :)

      Usuń