wtorek, 24 marca 2015

Ania - specjalnie na Ani życzenie

Takie rzeczy tylko u mnie :)
Wczoraj prośba o pannę w płaszczu na krześle - dzisiaj sesja.

Udała się niespodzianka?
Mam taką nadzieję....

Aniu - to było Twoje życzenie, więc musiała się tu pojawić twoja Ania. Płaszczyk moim zdanie jest słodki, szczególnie przez tą różową (celowo) podszewkę dlatego postawiłam w całości na cukierkowy look, łącznie z sukieneczką pod, bucikami i delikatnym tłem.
Nie ma mankietów :(, ale chociaż podwinęłam dla Ciebie rękawy.

Zdjęcia moim zdaniem wyszły bardzo wiosennie. To zapewne sprawka zachodzącego słońca, który pięknie zaglądnął mi przed pójściem spać w okna. Zresztą sezon wiosenny mogę w ogóle uznać a otwarty - dzisiaj roboty zewnętrzne wykonałam w bluzce z krótkim rękawem i spodniach 3/4 :)

Nie ma co przedłużać zbędnym peplaniem, na bloga wiosnę  (i niespodziankę) przynosi dziś Ania:
 
 







 

5 komentarzy:

  1. Fotki cud-miód-malina słodkie!! Niespodzianka super!! :D !! Jak fajnie to wyszło, super sukienkę wybrałaś do tej kolorystyki i modelka spisała się genialnie i ta komoda z kwiatkiem!! WOW dzięki za szybkie spełnienie życzenia nawet się nie spodziewałam TAKIEGO efektu, myślałam że wyjdzie po prostu humorystycznie, a wyszło po prostu super !!! Wszystkie zdjęcia bardzo udane, a moje ulubione to ostatnie (Śliczne po prostu) i to na którym Ania stoi tyłem i można docenić jak ładnie jest uszyty i jak ładnie się układa płaszczyk i te podwinięte rękawy z różową podszewką... wow ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* a dla mnie trzecie od dołu lub pierwsze - ze względu na humorystyczny pierwiastek, widać całe krzesło i dużo płaszcza

      Usuń
  2. wow wow wow piękny płaszczyk i moja ulubiona sukienka :) nic dodać nic ująć DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. celowo ją wybrałam dla Was :) taki to był mój chytry plan.

      Usuń
  3. Taak .. sukienka to małe cudo, nie dość że prześlicznie się układa ta spódnica, to jeszcze te korale.. ag

    OdpowiedzUsuń