wtorek, 6 stycznia 2015

Zimowa wigilia po raz drugi

I to z jakim wyczuciem czasu - dzisiaj do wigilijnego stołu zasiadają prawosławni, a moje panienki po raz drugi w Wigilijnych ubrankach.
Nawet tego nie planowałam :)
Kobieca intuicja.
Dodatkowo za oknem temperatura -8 stopni Celsjusza, na polbruku i działce resztki wczorajszego śniegu - najlepsza pora żeby powiedzieć: "Winer is comming".

I nadeszła. Dziś jednak tylko część pierwsza - ta już nieco znana i przedstawiana więc zaskoczenia być nie powinno.


Kolekcja: Winter is comming
Modelki: Ania, Anja, Beti, Daria, Summer

 








 

5 komentarzy:

  1. Przepiękne:) robisz tak świetne rzeczy że spokojnie mogłabym je nosić:) Pełna klasa.DG nawet nie wiem kto jest moją faworytką bo zmieniam zdanie co 5 minut!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam - dla mnie body Ani i biała bluzeczka Beti. Dwie sprzeczności ,ale jakoś tak....

      Usuń
  2. Jej już zapomniałam jakie one ładne!! A Summer w swojej wygląda jak Królewna i jaka piękna fryzura..aż sobie westchnęłam, Anna też śliczna i sexi! Anja stylowa, Daria ma taki elegancki look, a przy tym widać, ze ciuch wygodny i swobodny i Beti.. wieczór glamour... pięknię (westchnęła znowu)... ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero po trzecim obejrzeniu sesji byłam w stanie dostrzec poza kreacjami, jak ładnie prezentuje się kanapka na której dziewczyny siedzą!! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kanapa po liftingu :)
      zmieniłam jej proporcje gdyż przy pierwszym razie przesadziłam z oparciem. Musiałam podnieść siedzenie i j trochę pogrubić. W ogóle mam problem z oparciami :(. W narożniku też coś z nim było nie tak

      Usuń