poniedziałek, 31 października 2022

Kropka nad i

Stawiam kropkę nad "i" i dzisiaj pokażę Wam pstrokatą kanapę w pokoju w wersji blue przełamanym grey :)
Pewnie że poszłam bardzo bezpiecznie. Szarawe ściany, biały regał załadowany szarymi i niebieskimi książkami w towarzystwie równie niebieskiej blondyny.
A żeby tego było mało, dla pewności 100% sukcesu doprawiłam dioramkę zielonym kwieciem.
I jest good. No jest. Po prostu. 

I put a dot on the "i" and today I will show you a motley sofa  in a blue & gray colored diorma :)
Sure my choice was very safe. Grayish walls, a white bookcase loaded with gray and blue books, accompanied by an equally blue blonde doll.
And as if that was not enough, to be sure to have 100% success, I have spiced up the diorama with green flowers.
And it's good. It is good. Just like that.








Tak przeglądam tę zdjęcia i optymistycznie myślę też że ciepłe beżowe tło też może się sprawdzić z tą sofą. Sofka ma sporo beżu, więc może się udać.

Na razie jednak nie sprawdzę tej teorii. Zajęła mnie produkcja ścian, ale to już opowieść na zupełnie osobny wpis na który jeszcze nie jestem gotowa.  

I'm looking at these photos and I also optimistically think that a warm beige background can also work with this sofa. The sofa has a lot of beige, so it can work.

For now, however, I will not test this theory. I'm diving in  wallsproduction, but this is a story for a completely separate entry for which I am not ready yet.

A pokój powstał na potrzeby tematu właśnie "blue" na instagramie.

And the room was created for the  "blue" theme on instagram.

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemne wnętrza, roślinki idealnie dopełniają całości. Jestem pod wrażeniem ilości pojedynczych książek na regale. Wiem, że wyprodukowanie każdej jednej zajmuje trochę czasu. A te są tak ładnie zgrane kolorystycznie, nawet seriami! Ekstra, trzymam kciuki za dalsze prace nad lalkowymi wnętrzami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całych lalkowych dioram właśnie książki wychodzą mi najlepiej :)
      Przynajmniej od kilku miesięcy próbuję zasiąść do innych półkowych "zapełniaczy", ale zupełnie mi to nie idzie....
      Jednak się nie poddaję..... nigdy w życiu :)

      Usuń